کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی: شهر را با وجود تورم بالا اداره کردیم

11 خرداد 1400 ساعت 10:38

با وجود آنکه مدیریت شهری در این دوره با بحران‌های جدی اقتصادی و تورم بالای کشور و کرونا مواجه شد اما شهر را به خوبی اداره کردیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در جلسه صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه پانزدهم خرداد را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای شهر افزود: در آستانه ششمین دوره انتخابات شورای شهر قرار داریم و متأسفانه انتخابات شوراها، تحت‌الشعاع حواشی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است. امیدواریم پس از تعطیلات، فهرست نهایی کاندیدای شورای شهر اعلام شود و تعداد دیگری از کاندیداها که صلاحیت آنها در انتخابات تاکنون تأیید نشده توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، مورد تأیید قرار بگیرند.

هاشمی تصریح کرد: با وجود تخریب‌ها و فضاسازی های منفی در رسانه ملی، رسانه‌های رسمی و ارتش سایبری، عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده است و توانسته‌ایم شهر تهران را با یک سوم هزینه سابق اداره کنیم.

وی عنوان کرد: شفافیت، تکثر فرهنگی و اجتماعی، عدم قانون فروشی و صیانت از باغات و محیط زیست و مناسب سازی شهری از دستاوردهای غیرقابل انکار این دوره مدیریت شهری است. امیدوارم کاندیداهای اصلاح طلب چه از اعضای فعلی شورا و چه از جوانان اصلاح طلب بتوانند در فضای انتخاباتی کارنامه عملکرد شورای پنجم را به افکار عمومی بصورت منسجم ارائه کنند.

رئیس شورای شهر ابراز داشت: با وجود آنکه مدیریت شهری در این دوره با بحران‌های جدی اقتصادی و تورم بالای کشور و کرونا مواجه شد اما توانست بخشی قابل توجهی از برنامه‌های خود را اجرایی کند و مدیریت شهری را از فضای شهر فروشی و مگا پروژه‌های تبلیغاتی به سوی انسان محوری و محله محوری سوق دهد.

هاشمی افزود: در این دوره اختلالی در مدیریت شهری ایجاد نشد و خدمات شهری با وجود کرونا، بارندگی‌ها و سوانح ارائه شد. ایمنی افزایش یافت و افزایش بی رویه رانت و فساد در شهرداری با تصویب قوانین و سخت گیری در اجرا تا حدی زیادی تضعیف و کنترل شد.

وی تاکید کرد: امیدوارم رسانه ملی و رسانه‌های رسمی، کارنامه مدیریت شهری را بصورت بی‌طرفانه و کارشناسی به بحث و نقد بگذارند تا افکار عمومی نتیجه مشارکت پرشور و بی سابقه دوره پنجم را البته نه در حد مطالبات عمومی بلکه در سطح مقدورات اجرایی مشاهده کنند.


کد مطلب: 765243

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765243/هاشمی-شهر-وجود-تورم-بالا-اداره-کردیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com