جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

ادعای رئیس موساد درباره ایران

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 765113
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای بی اساس خود را درباره کشورمان تکرار کرد.
ادعای رئیس موساد درباره ایران
به گزارش جهان نيوز، «یوسی کوهن»، رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، طی سخنرانی در دانشگاه «بار ایلان»، مدعی شد «ما باید اقدامات خود را علیه ایران افزایش دهیم و با همه ابزارها در برابر این کشور بایستیم.»

یوسی کوهن که قرار است طی روزهای آینده این سمت را به «دیوید بارنیا» تحویل دهد، در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت «ما باید مبارزه با ایران را تا جایی ادامه دهیم تا آن‌ها بفهمند هر اقدامی علیه اسرائیل با پاسخی دردناک مواجه خواهد شد.»

به گزارش «روسیا الیوم»، رئیس موساد ادعا کرد «اقدامات باید تا جایی ادامه پیدا کند تا هر کسی که خطوط قرمز را رد کرد، بداند که بهایی سنگین باید بپردازد.»

این ادعاهای رئیس موساد در حالی مطرح می‌شود که اخیرا و در جریان نبرد غزه، موشک های مقاومت فلسطین به شدت مقامات رژیم صهیونیستی را شوکه کرده و موجب نگرانی آنها شده است.

در نبرد اخیر غزه، مقاومت فلسطین، «تل آویو»، مرکز اراضی اشغالی را هدف صدها فروند موشک و راکت قرار داد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه، رئیس جدید موساد را منصوب کرد.

«دیوید بارنیا» که پیشتر به عنوان معاون سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مشغول به فعالیت بود، اکنون به عنوان رئیس این نهاد، منصوب شده است.

اکنون قرار است «بارنیا» به عنوان جانشین یوسی کوهن فعالیت خود را آغاز کند؛ «کوهن» بیش از ۵ سال ریاست موساد را به عهده داشت.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
تا نابودی کامل رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی زیاد نمانده لفاظی هات هم مثل اربابات تکراری و غلط ریادی شده .!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
اتفاقا" ما هم بايد اقداماتمان را عليه اسرائيل ادامه ميدهيم تا نابودي كامل اسرائيل از كره خاكي تا بفمند با كسي شوخي نداريم تا نابودي كامل اسرائيل از پا نخواهيم نشست....