جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

آخرین خبر از وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله

جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 764798
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت که حال ایشان کاملا خوب و مساعد است.
آخرین خبر از وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در گفتگویی اعلام کرد: حال دبیرکل حزب الله کاملا خوب و مساعد است.وی با بیان این مطلب افزود: سید حسن نصرالله چند روز قبل دچار بیماری شد و دو یا سه روز برای معالجه و بهبودی کامل نیاز داشت.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: اما از آنجا که دوستداران سید حسن نصرالله منتظر سخنرانی ایشان در روز ۲۵ می بودند اگر سخنرانی نمی کرد سوالات زیادی به وجود می آمد بنابراین بهتر بود که ایشان سخنرانی می کردند تا همچنان در کنار دوستدارانش که منتظر سخنرانی او بودند بماند.

وی خاطرنشان کرد که دبیرکل حزب‌الله اخیراً در معرض یک عارضه جسمانی قرار گرفت که ایجاب می‌کرد استراحت کند، اما مساله‌ای بیشتر از این نیست. پیشتر مسئولان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که سید حسن نصرالله به کرونا مبتلا شده است چرا که وی در فایل تصویری اخیر خود سرفه می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم صهیونیستها، سید حسن خواهد ماند و در قدس نماز خواهد خواند.
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
خار چشم صهيونيست جهان خوار