جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

موافقت باشگاه پرسپولیس با حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 764552
باشگاه پرسپولیس با حضور مربی این تیم در کادر فنی تیم ملی به طور موقت موافقت کرد.
کریم باقری دستیار اسکوچیچ شد
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که کریم باقری در مرحله مقدماتی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت. این در حالی است که سال گذشته دراگان اسکوچیچ، کریم باقری را به عنوان دستیار ایرانی پیشنهادی خود معرفی کرد و در این زمینه توافقاتی با مدیرعامل پیشین سرخ‌ها محمدحسن انصاری نیز شکل گرفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا باقری در پرسپولیس بماند.

حالا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که «بنا به مصلحت» این پیشنهاد را قبول کرده و کریم باقری به صورت موقت روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت.

آنطور که پرسپولیسی‌ها می‌گویند، به نظر می‌رسد دوره مربیگری باقری در تیم ملی محدود به یک ماه آینده باشد اما هنوز چیزی در این باره از سوی خود او و فدراسیون اعلام نشده است.

قرمز ها با اعلام این خبر نوشتند: با پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادرفنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه، در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا می‌کند تا در راه صعود به جام جهانی در کنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند.

در بیانیه پرسپولیس آمده است: بعد از آن که پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید، بررسی تمام ابعاد این پیشنهاد در دستورکار قرار گرفت. در این مسیر، از یحیی گل‌محمدی نیز نظرسنجی شد و بنا به مصلحت اندیشی ملی، کمک به تیمی که متعلق به 85 میلیون نفر ایرانی است و نگاه ملی که همه پرسپولیسی‌ها در طول تاریخ به فوتبال کشورمان داشتند، به صورت موقت و تنها تا پایان دور مقدماتی انتخابی جام جهانی، باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران که در دیدارهای گذشته مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتوانسته بود نتایج قابل قبولی با مارک ویلموتس کسب کند، خرداد سرنوشت سازی را در پیش دارد و باید چهار دیدار حساس و مهم را برابر کامبوج، ویتنام، عراق و بحرین برگزار کند و با شرایط موجود چاره ای ندارد جز این که هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گفتنی است تیم ملی کشورمان روز 13 خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز 17 خرداد برابر بحرین، 21 خرداد مقابل کامبوج و در نهایت سه‌شنبه 25 خرداد ماه با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این چهار مسابقه، کریم باقری به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردند.

کریم باقری سابقه ۸۷ بازی ملی و ۵۰ گل با پیراهن تیم ملی را دارد. او در جام جهانی ۱۹۹۸ عضو تیم ملی ایران بود و در راه صعود به جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ نیز در ترکیب تیم ایران به میدان رفت.

باقری در شش سال اخیر عضو ثابت کادرفنی پرسپولیس بوده و به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت سرخپوشان مطرح می‌شود.
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....