پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

ظریف با «الهام علی اف» دیدار کرد

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 764544
وزیر امور خارجه کشورمان که به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با «الهام علی اف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ظریف با «الهام علی اف» دیدار کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با «الهام علی اف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن ابراز خرسندی از روند رو به گسترش و سطح مناسب روابط دو کشور در سال‌های اخیر، بر توسعه و تعمیق هر چه بیشتر مناسبات دو کشور تاکید کردند.

آخرین تحولات روابط دو جانبه، پروژه‌های مشترک اقتصادی، مشارکت ایران در مین روبی و بازسازی مناطق آزاد شده، آخرین تحولات اجرای بیانیه آتش بس میان ارمنستان و آذربایجان و تنش‌های مرزی اخیر میان دو کشور، کریدورهای ارتباطی، ارتباطات ریلی میان ایران، آذربایجان و ارمنستان، اجرایی شدن ابتکار همکاری‌های منطقه‌ای ۶ جانبه و سایر مسائل مورد علاقه دو طرف از محورهای گفتگو و رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور آذربایجان در این دیدار بود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عملکرد وزیر امور خارجه کشورمان از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران، کشور ایران، منطقه خاورمیانه و جهان نبوده است.