پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

برق تهران تا چند روز آینده قطع نمی شود

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 764525
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به علت همکاری خوب صنایع در کاهش مصرف، برق پایتخت تا چند روز آینده قطع نخواهد شد.
پایان خاموشی و قطع برق در تهران
به گزارش جهان نيوز، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به علت همکاری خوب صنایع در کاهش مصرف، برق پایتخت تا چند روز آینده قطع نخواهد شد.

حمیدرضا منصوری تأکید کرد: در تهران تا پایان هفته قطعی برق نخواهیم داشت. در روز گذشته تعداد محدودی از مشترکان در تهران قطعی یک ساعته برق داشتند، اما در مجموع قطعی برقی طی دیروز و امروز در تهران نداشتیم و اگر موردی بوده به دلیل بروز اشکال فنی و حوادث گاه و بیگاه شبکه برق بوده است.
 
وی افزود: با همکاری که با صنایع داشتیم، کمک صنایع در کاهش مصرف برق موجب شد تا دیروز و امروز قطعی برق در تهران نداشته باشیم.این مقام مسئول تصریح کرد: وضعیت شبکه برق تهران در حال حاضر پایدار است؛ امیدوارم دیگر قطعی برق در تهران نداشته باشیم؛ اما آن چیزی که می توانم مطمئن بگویم این است که تا پایان هفته در کلانشهر تهران خاموشی نداریم.

وی ادامه داد: وقتی بار افزایش پیدا می کند، بخشی از مشترکان باید در زمینه کاهش بار همکاری کنند که در این خصوص صنایع اعلام آمادگی کردند و فعالیت خود را از ساعات پیک به بعد از ساعات پیک منتقل کردند و این موجب شد تا مشترکان خانگی مشکل قطعی برق نداشته باشند.منصوری افزود: به طور میانگین در روزهای گذشته، روزانه برق ۲۵ اداره در تهران به خاطر پرمصرفی قطع شده است.
مرجع : قدس آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *