جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۴

قیمت سرسام آور یخچال فریزر امروز دوشنبه ۳ خرداد +جدول

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 764422
یخچال و فریزرهای برند سامسونگ با قیمت ۵۴ تا ۸۶ میلیون تومان در یکی ازجایگاه های یخچال و فریزر های لاکچری یا به عبارت دیگر نجومی ترین و گران قیمت ترین های بازار هستند.
قیمت سرسام آور یخچال فریزر +جدول
به گزارش جهان نيوز، یخچال و فریزر از آن دسته از کالاهایی است که نمی توان از نبود آن در آشپزخانه چشم پوشی کرد.

قیمت لوازم خانگی یخچال و فریزر، در یکی دو سال اخیر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز، خروج ترامپ از برجام، نرخ تورم، افزایش تحریم کالاهای اساسی، قطع همکاری شرکت های کره ای از بازار ایران، افزایش قیمت مواد اولیه و ... رشد چشمگیری داشته است و به یکی از دغدغه های بزرگ برای زوج های جوان و خانواده ها تبدیل شده است.

ممنوعیت واردات این کالای اساسی هم باعث جهش قیمت لوازم خانگی شده است؛ به طوری که فروشندگان از ریزش شدید مشتریان به دلیل افزایش قیمت ها خبر می دهند. مشتریان هم  از سر ناچاری یا به سمت کالاهای دست دوم سمساری ها و یا در خوش بینانه ترین حالت به سمت خرید کالاهای قسطی گرایش پیدا کرده‌اند.

با رشد تکنولوژی صنعت لوازم خانگی و یخچال های  هوشمند هم طیف گسترده ای پیدا کرده و تولیدکنندگان زیادی درسراسر دنیا می‌کوشند تا همگام با گسترش تکنولوژی در جهان، با شرکت های دیگر رقابت کنند و محصولات با کیفت و بهره وری بیشتر همچنین مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود بگذارند.

تا چند سال پیش، در بازار لوازم خانگی یخچال و فریزر، فروشنده‌ها تمایلی به ارائه محصولات ایرانی نداشتند، چون تقاضا برای برندهای ایرانی بسیار پایین بود. به‌باور مردم، لوازم خانگی ایرانی از تکنولوژی‌ روز دنیا عقب بودند. مردم می‌خواستند با خرید لوازم خانگی مدرن و شیک خارجی، علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بیشتر، هم وسیله‌های مقاوم‌تری داشته باشند و هم دکوراسیونی زیباتر.

بررسی بازار یخچال و فریزر های موجود در ایران به ما نشان می دهد که یخچال و فریزرهای برند سامسونگ با قیمت ۵۴ تا ۸۶ میلیون تومان در یکی ازجایگاه های یخچال و فریزر های لاکچری یا به عبارت دیگر  نجومی ترین وگران قیمت ترین های بازار هستند.

در ادامه فهرستی از قیمت نجومی یخچال و فریزر در بازار ایران گردآوری شده است:
 
یخچال
مرجع : اقتصاد نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برند های ایرانی ها لطفا خودشونو لوس نکنند .....
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
مسئله ی فلسطین از اوجب واجبات مسائل ملت ایران است.
Iran, Islamic Republic of
آفرین