جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 764371
در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای نوسازی که در آژانس‌های املاک شرق تهران برای فروش، فایل شده است، بپردازیم.
یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟
به گزارش جهان نيوز، قیمت مسکن در شرق تهران باتوجه به عوامل مختلف، تقریبا از متری 15 تا 20 میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی از محله‌های معروف و گران قیمت این رقم به متری 60 میلیون تومان هم می‌رسد. واحدهای نوساز در این منطقه قیمتی بالاتر از واحدهای دیگر دارد و بسته به اینکه واحد در کدام محله شرقی قرار گرفته و چه امکاناتی دارد، این رقم متفاوت خواهد بود.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در مناطق شرقی تهران به فروش گذاشته است، خواهیم پرداخت؛ در ابتدا لازم به ذکر است، قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در شرق تهران به فروش گذاشته شده و مطلقا قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متغیرهای تاثیرگذار در قیمت مسکن متفاوت است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در ارقام درج‌شده ندارد.
 

 
یکی از محله‌های شرقی تهران، تهرانپارس است؛ این محله در منطقه 4 و 8شهرداری تهران قرار دارد؛ واحدی 89 متری و نوساز در این محله متری 40 میلیون تومان به فروش گذاشته شد؛ همچنین یک دستگاه آپارتمان 75متری و نوساز در پیروزی با قیمت  24 میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.
 
خانه‌ای 154 متری و نوساز در نارمک متری 37 میلیون تومان و یک واحد 97 متری و نوساز در دردشت متری 32 میلیون تومان فروخته می‌شود. محله‌های شرقی در حوزه قیمت مسکن، تنوع بسیار بالایی دارد و با بودجه‌های متنوع، امکان خرید مسکن در این محله وجود دارد.

مجیدیه یکی دیگر از محله‌های شرق تهران است. واحدی 123 متری و نوساز در این محله متری 36میلیون تومان فروخته خواهد شد؛ همچنین برای خرید یک خانه 79متری و نوساز در دبستان 41 میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

از دیگر واحدهای نوسازی که در شرق تهران به فروش گذاشته شده است، خانه‌ای 84 متری در تهران نو بود؛ این خانه با قیمت 33 میلیون تومان در هر متر مربع فروخته خواهد شد. همچنین یک خانه 90 متری و نوساز در نیرو هوایی متری 35 میلیون تومان قیمت خورد.
مرجع : اقتصادآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *