جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

ماجرای سرو قلیان در اکران خصوصی یک سینما!

يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 764242
مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش سینما بیان کرد که در صورتی که سینماداران رفتاری خلاف قانون و فرهنگ سینما داشته باشند، از درجه سینمای آنان کم می‌شوند و مدیر سینما نیز عزل خواهد شد.
ماجرای سرو قلیان در اکران خصوصی یک سینما!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یکی از سینماهای شهر تهران در روزهای قبل در صفحه اینستاگرامش با انتشار استوری از سرو قلیان در سینمای VIP ‌خبر داده بود.

این سینما اعلام کرده بود که امکان اکران فیلم برای دو نفر به صورت ویژه را دارد که بلیت آن به همراه قلیان ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود! همینطور در صورتی که مشتریان اکران اختصاصی بخواهند برای بالای ۲۰ نفر، نفری ۵۰ هزار تومان هزینه بلیت آنان خواهد شد و زیر ۱۰ نفر نیز قیمت بلیت نفری ۱۷۰ هزار تومان خواهد بود.

برای پیگیری این موضوع در تماس تلفنی با محمدرضا فرجی مدیرکل عرضه و نظارت بر سینما، جویای این خبر و واکنش سازمان سینمایی کشور شد.

فرجی بیان کرد: امروز بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی در تماس با مدیر سینما درباره صحت این موضوع سؤال کردیم که مدیر سینمای مذکور از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد. این‌طور که گزارش بازرسان ما می‌گوید مدیر صفحه اینستاگرام این سینما برای جذب مشتری دست به چنین کاری زده است که با تذکر ما قرار شد که این سینما تحت هیچ عنوان این عمل خلاف قانون را انجام ندهد. ضمناً این سینما حق انتشار چنین پستی را به صورت مجدد ندارد.

وی افزود: در صورتی که این سینما یا هر سینمای دیگر عمل خلاف قانون انجام دهند مدیریت سینما عزل خواهد شد و درجه سینمایی آن کم می‌شود. علت این اتفاق از سویی بد سلیقگی مدیران روابط عمومی سینماها و از سوی دیگر به فروش کم سینماها در ایام اخیر مرتبط است. البته در حال حاضر فروش سینماها در هفته‌های اخیر بهتر شده است و امیدواریم که با بهتر شدن اوضاع فروش در هفته‌های بعد بتوانیم شاهد حضور بیشتر مردم در سینماها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سینما داران در ازای سرمایه گذاری شان انتظار درآمد دارند.