جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

اعلام حمایت شاه سعودی از فلسطینیان پس از پایان جنگ غزه

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 764150
شاه سعودی شامگاه جمعه پس از پایان ۱۲ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تجاوز صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد.
حمایت دیر هنگام شاه سعودی از فلسطینیان
به گزارش جهان نيوز، «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی شامگاه جمعه با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفت‌وگو کرد.

شاه سعودی در این گفت‌وگو تجاوز رژیم صهیونیستی به قدس و حمله به غزه را محکوم کرد.

وی در این گفت‌وگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ادامه تلاش‌ها برای توقف تجاوز صهیونیست‌ها به فلسطینیان تاکید کرد.

درگیری گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز پنجشنبه،‌ پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رژیم کودک کش سعودی و رژیم کودک کش صهیونیستی هر دو به سرکردگی آمریکا یک هدف را دنبال می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا" درسته اسرائیل کودک مسلمان آواره فلسطین وسعودی کودک مسلمان ومحروم یمن را می کشد.
Bulgaria
اگر سران عرب اتحاد داشتند مشتی صهیونیست اشغالگر بر سر مردم مسلمان بی دفاع بمب نمی ریختند