کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیباکلام: اصلاح‌طلبان وقت تلف می‌کنند

1 خرداد 1400 ساعت 8:34

یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید؛ پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده و کسی در انتخابات به آنها رأی نخواهد داد؛ آنها وقت خود را تلف می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از کیهان، صادق زیباکلام ضمن اظهاراتی در پیام‌رسان کلاب هاوس گفت: من معتقدم که قطعاً آقای رئیسی پیروز این انتخابات می‌شوند، ایشان یقیناً سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانس‌شان برای پیروزی بسیار بالاست. ایشان قطعاً به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است.

زیباکلام تأکید کرد: من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که آقای دکتر لاریجانی ثبت‌نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد.

وی گفت: در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام آقای تاج‌زاده یک موجی در بدنه اجتماعی‌شان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تأیید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سؤال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سؤال ندادند.

زیباکلام گفت: پرونده اصلاح‌طلبان بسته شده و آنها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رأی نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند.

وی گفت: من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی‌بینم، دلم می‌خواست که از آقای لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رئیسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیب‌شان است یک جورهایی قطعی می‌بینم.

اظهارات لاریجانی معطوف به آخرین نظرسنجی‌هاست؛ چنان که در نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا (نزدیک به دولت در هفته آخر اردیبهشت)، آقای رئیسی ۳۶/۷ درصد رأی داشته و آقایان جهانگیری، لاریجانی و پزشکیان، به ترتیب، ۱/۶ درصد، ۳/۵ درصد و ۲/۱ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را حائز شده‌اند.


کد مطلب: 764138

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/764138/زیباکلام-اصلاح-طلبان-وقت-تلف-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com