پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

پیام رئیسی به مناسبت پیروزی مردم فلسطین

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 764119
ملت فلسطین پیروز بلامنازع این میدان است و این مسیر را تا تحقق کامل اهداف خود برای آزادسازی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر ادامه خواهد داد.
پیام رئیسی به مناسبت پیروزی مردم فلسطین
به گزارش جهان ینوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در پیامی پیروزی مردم مظلوم فلسطین در جنگ یازده روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ملت مظلوم و مقاومت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشیدند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر در مسیر آرمان بلند آزادسازی قدس شریف وادار به عقب نشینی نمودند. اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر در غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی، اگر چه نمایانگر سبعیت و ددمنشی صهیونیست‌های مجرم و جنایتکار، نقض فاحش حقوق بشر و مظلومیت مردم بی‌پناه غزه و کرانه باختری است اما ناجی رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی، پایان‌بخش روند قهقرایی و عقب‌نشینی‌های پی در پی آن نیست. مقاومت فلسطین در غزه و جوانان فلسطینی در کرانه باختری  و اراضی 1948، با تمسک به آرمان قدس شریف و مسجدالاقصی، حول محور هویت واحد و یکپارچه فلسطینی، توانستند پیروزی بزرگی را برای امت اسلامی و عربی به ارمغان آورند، مایه آبروی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شوند و دولت‌های سازشکار که مدتی است برای عادی‌سازی روابط با این رژیم کودک‌کش مسابقه می‌دهند را بیش از پیش شرمسار سازند.

در این پیام همچنین آمده است: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده ی مستحکم فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چند لایه پدافندی صهیونیست‌ها غلبه کرد و انگاره شکست ناپذیری اسرائیل را به یک گمان باطل و بی‌اساس تبدیل نمود. در این شرایط دولت بی‌هویت تل آویو ادامه جنگ را مایه رسوایی بیشتر در داخل سرزمین های اشغالی و خارج از آن دید و با تسلیم در برابر مقاومت مردم فلسطین، در پذیرش آتش بس پیش قدم شد.

آیت‌الله رئیسی در این پیام خاطرنشان ساخته است: ملت فلسطین پیروز بلامنازع این میدان است و این مسیر را تا تحقق کامل اهداف خود برای آزادسازی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر ادامه خواهد داد. اکنون ملت بزرگ فلسطین به برکت این تفکر و به مدد برادر عزیز و شهید بزرگوارمان حاج قاسم عزیز طعم شیرین پیروزی را چشیده‌اند و اراده قوی آزادگان فلسطین این رژیم سفاک را وادار به پذیرش خواست‌های ملت مستضعف اما مقام فلسطین نموده‌اند.

در پایان عنوان شده است: لازم است مسلمانان جهان و دولت های اسلامی و عربی به وظیفه انسانی و اسلامی خود در قبال ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان عمل کنند و از حمایت ملت مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین دریغ ننمایند. جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته پشتیبانی و حمایت همه جانبه از فلسطین را وظیفه خود می داند و بر هم افزایی کشورهای اسلامی در این زمینه به ویژه در روند بازسازی و امداد تاکید می نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *