کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه دیدارهای امشب جام حذفی

29 ارديبهشت 1400 ساعت 15:33

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، امشب سه دیدار باقی‌مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری رقابت استقلال - ذوب‌آهن، تراکتور - آلمینیوم و فولاد - قشقایی به پایان می‌رسد.
 

دیدار استقلال و ذوب‌آهن در تهران و از ساعت ۱۹:۳۵ آغاز خواهدشد. شاگردان حسینی و مجیدی هفته قبل هم در آزادی به مصاف هم رفتند و در لیگ این مجتبی حسینی بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ و با دست پر تهران را ترک کند.

در دیگر دیدار‌ها فولاد از ساعت ۱۹:۱۵ در حافظیه شیراز به مصاف قشقایی شیراز خواهدبود. قشقایی چند سال قبل در جام حذفی موفق شد پرسپولیس را با برانکو در حافظیه زمینگیر کند و راهی مرحله بعد شود.

آلمینیوم و علیرضا منصوریان نیز از ساعت ۱۸ در اراک پذیرای رسول خطیبی و تراکتور خواهندبود. شرایط تراکتور با توجه به قهر مسعود شجاعی و اشکان دژاگه چندان مناسب نیست، از سوی دیگر بازیکنان این تیم هفته قبل در اقدامی هماهنگ استوری گلایه‌آمیزی را بابت عدم دریافت مطالبات خود منتشر کردند.

علیرضا منصوریان لیگ بیستم را با تراکتور آغاز کرد، اما خیلی زود از کار برکنار شد، برای دیدار با تیم سابقش انگیزه فراوانی دارد. منصوریان پس از چند هفته با جدایی خطیبی از آلمینیوم و پیوستنش به تراکتور راهی اراک شد تا هدایت آلمینیوم را برعهده گیرد.
 
پیش از این تیم‌های سپاهان اصفهان، خیبر خرم‌آباد، پرسپولیس تهران، ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کردند.


کد مطلب: 763969

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763969/برنامه-دیدارهای-امشب-جام-حذفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com