سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

قاضی زاده هاشمی: دولت همه چیز را رها کرده

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 763938
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: به نظر می رسد دولت همه چیز را رها کرده است.
قاضی زاده هاشمی: دولت همه چیز را رها کرده
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده طبس در تذکری نسبت به افزایش افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی اعتراض کرد.

وی گفت: در طول دو ماه گذشته قیمت کالاهای اساسی افزایش شدیدی داشته است، قیمت روغن ۳۵ درصد، شکر ۷۲ درصد و نان حدود ۵۰ درصد و قیمت شن و ماسه نیز افزایش یافته است.

نصیرایی با بیان اینکه شب انتخابات عده ای به دنبال ناراضی کردن مردم هستند تا دلسرد شوند، گفت: گرانی های شب انتخابات در این موقعیت حساس قابل تحمل نیست.

وی تأکید کرد: وزیر صمت در زمان رأی اعتماد وعده داده بود قیمت کالاهای اساسی افزایش نخواهد یافت اما امروز شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت کالاها هستیم.

در ادامه، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس گفت: وضعیت گرانی ها شرایط بدی پیدا کرده است. پیش از این بهانه افزایش قیمت ارز را داشتند و می گفتند به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت کالاها افزایش یافته است. در حال حاضر قیمت دلار در حال کاهش است، بنابراین گرانی های اخیر توجیهی ندارد.

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم شغل و درآمد خود را از دست داده اند. در این شرایط گرانی های اخیر فشاری مضاعف بر آنان است.

نایب رئیس مجلس اظهارداشت: ۶ ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، دولت باید تمهیداتی می اندیشید تا مردم شرایط بهتری داشته باشند. به نظر می رسد دولت همه چیز را رها کرده است.

وی به کمیسیون صنعت و کشاورزی مأموریت داد علت افزایش قیمت کالاهای اساسی را پیگیری کنند و گفت: وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی توجه ویژه ای به افزایش قیمت های اخیر داشته باشند. وضعیت اقتصادی برای مردم غیرقابل تحمل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب بفرمائید نظارت مجلس کجاست ؟
Iran, Islamic Republic of
آره دولت همه چیز را رها کرده وخود را کاندید رئیس جمهوری نموده!