کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قنبری: دولت روحانی خوب عمل کرد!

28 ارديبهشت 1400 ساعت 12:01

دولت آقای روحانی اگر مورد ارزیابی و کارشناسی منطقی قرار گیرد، با توجه به چارچوب‌های علمی، دولتی بود که مسئولانه و خوب عمل کرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، داریوش قنبری، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان ادوار مجلس در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در خصوص کاندیدا شدن مقاماتی از درون دولت در انتخابات و اینکه آیا این افراد می‌توانند مورد اقبال مردم قرار بگیرند یا نه!؟ گفته است:

"دولت آقای روحانی اگر مورد ارزیابی و کارشناسی منطقی قرار گیرد، با توجه به چارچوب‌های علمی، دولتی بود که مسئولانه و خوب عمل کرده است. اما اینکه مشکلاتی وجود دارد یک بحث جداگانه است که به نظر بنده تحت تاثیر عواملی خارج از مجموعه دولت بر دولت تحمیل شد.

*ما این حد از ناراستی با مردم، اعتماد به نفس کاذب، فرافکنی، تحریف تاریخ و جعل حقیقت را به قضاوت مردمی می‌گذاریم که پس از گذشت ۸ سال از دولت آقای روحانی و سمپات‌های اصلاح‌طلبش؛ حکما قضات بهتری نسبت به حامیان دیروز و امروز "دولت مشترک اعتدالیون و اصلاح‌طلبان" هستند و بهتر می‌توانند درباره این سخن مشعشع قنبری قضاوت کنند که عملکرد آقای روحانی را خوب و مسئولانه دانسته است...
 


کد مطلب: 763825

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/763825/قنبری-دولت-روحانی-خوب-عمل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com