پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

قنبری: دولت روحانی خوب عمل کرد!

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 763825
دولت آقای روحانی اگر مورد ارزیابی و کارشناسی منطقی قرار گیرد، با توجه به چارچوب‌های علمی، دولتی بود که مسئولانه و خوب عمل کرده است.
قنبری: دولت روحانی خوب عمل کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، داریوش قنبری، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان ادوار مجلس در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در خصوص کاندیدا شدن مقاماتی از درون دولت در انتخابات و اینکه آیا این افراد می‌توانند مورد اقبال مردم قرار بگیرند یا نه!؟ گفته است:

"دولت آقای روحانی اگر مورد ارزیابی و کارشناسی منطقی قرار گیرد، با توجه به چارچوب‌های علمی، دولتی بود که مسئولانه و خوب عمل کرده است. اما اینکه مشکلاتی وجود دارد یک بحث جداگانه است که به نظر بنده تحت تاثیر عواملی خارج از مجموعه دولت بر دولت تحمیل شد.

*ما این حد از ناراستی با مردم، اعتماد به نفس کاذب، فرافکنی، تحریف تاریخ و جعل حقیقت را به قضاوت مردمی می‌گذاریم که پس از گذشت ۸ سال از دولت آقای روحانی و سمپات‌های اصلاح‌طلبش؛ حکما قضات بهتری نسبت به حامیان دیروز و امروز "دولت مشترک اعتدالیون و اصلاح‌طلبان" هستند و بهتر می‌توانند درباره این سخن مشعشع قنبری قضاوت کنند که عملکرد آقای روحانی را خوب و مسئولانه دانسته است...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تمام امکانات به شهر های بزرگ اختصاص داده شده و شهر های کوچک و روستاها فراموش شدند؛....!!!
Iran, Islamic Republic of
خصولتی سازی و تضاد منافع، اقتصاد کشور را به ورطه نابودی برده است؛ مدیران دولتی و نمایندگان مجلس نباید در هیئت مدیره شرکت ها و مسئولیت های دیگری حضور داشته .... داشته باشند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما همشهري بنده هستيد واقعا تعجب ميكنم در هر صورت ممكن ميخواهيد از اين دولت ضعيف و...دفاع كنيد مگر وضعيت مردم را نميبينيد.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت اصولگرایان را در طول 4 سال آینده خواهیم دید.....