پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

شلیک ۲۷۸موشک به فلسطین اشغالی طی ۱۲ساعت

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 763534
ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که از هفت صبح امروز تا هفت عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی فلسطین شلیک شده است.
شلیک ۲۷۸موشک به فلسطین اشغالی طی ۱۲ساعت
به گزارش جهان نيوز، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه خبر داد که از ۷ صبح امروز تا ۷ عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در عملیات امروز مقاومت که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که به دنبال حملات راکتی امروز در تل‌آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطئ، خانه‌های غیرنظامیان هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از اعضای دو خانواده  از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که از دوشنبه گذشته بیش از دو هزار موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و البته مدعی است که سامانه دفاع هوایی این رژیم تقریبا نیمی از آنها را رهگیری کرده و ۳۵۰ فروند آن هم داخل نوار غزه سقوط کرده اما تصاویر منتشر شده از خسارات ناشی از موشک‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی گویای چیز دیگری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای مبارزه با اسرائیل در کنار فلسطین، غزه، لبنان سوریه ایستاده‌ایم
Iran, Islamic Republic of
خود صهیونیست‌ها باورشان شده خون شهید سردار سلیمانی در حال جوشیدن و نتیجه دادن برای مقاومت است. آینده این مبارزه از آن حق یعنی مقاومت بوده و اسرائیل محکوم به شکست است.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر دولت‌های مدعی دروغین حقوق بشر مثل آمریکا و فرانسه که چشمان خود را روی جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان بسته‌اند، بلکه از این جنایات حمایت هم می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین در صورت فرسایشی شدن جنگ ضعیف و ضعیف تر خواهد شد و تعداد موشکهای اصابت کننده به هدف بیشتر...