جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله تهران

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 763529
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی خفیفی در بخش اداری بیمارستان بقیه الله تهران خبر داد.
آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله تهران
به گزارش جهان نيوز،  ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان ملاصدرا نرسیده به خیابان شیخ بهایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام می‌شوند.

ملکی گفت: باتوجه به اینکه نزدیکترین ایستگاه در فاصله خیلی کمی از آن مرکز درمانی قرار دارد نخستین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه به محل می‌رسد و مشاهده می‌کنند که در طبقه ۹ این ساختمان ۱۱ طبقه بیمارستان در قسمت اداری آتش سوزی به وسعت ۲۰ متر رخ داده بود.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان توانستند در سریع‌ترین زمان آتش را مهار و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری کند.

وی بیان کرد: دقیقاً در مجاورت این بخش بیماران بستری بیماران ریوی که بیماران ریوی و کرونایی هستند حضور داشتند که سرایت دود به آن بخش‌ها می‌توانست نگران کننده باشد که با حضور به موقع آتش نشانان از این اتفاقات جلوگیری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
دم آتش نشانان گرم... ایوالله...