جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خانه‌ های نقلی ارزان قیمت تهران کجاست؟

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 763457
در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از خانه‌های نقلی که با قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در آژانس‌های املاک تهران فایل شده است، بپردازیم.
خانه‌ های نقلی ارزان قیمت تهران کجاست؟
به گزارش جهان نيوز، متوسط قیمت مسکن در تهران در طول فروردین ماه سال جاری تقریبا به متری 30 میلیون تومان رسید؛ این بدین معناست که برای خرید یک واحد نقلی 40 متری با قیمتی نزدیک به متوسط قیمت مسکن در تهران تقریبا باید یک میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه داشت. در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که با  قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران در آژانس‌های املاک این شهر فایل شده است، بپردازیم.
 
واحدهای نقلی ارزان قیمت به طور معمول در محله‌هایی وجود دارد که متوسط قیمت مسکن در آن پایین است؛ از این رو در محله‌هایی که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است، نمی‌توان واحدی ارزان قیمت معامله کرد. محله‌های جنوبی، جنوب شرقی و جنوب غربی و برخی از محله‌های شرق تهران، از جمله محله‌هایی است که برای خرید مسکن با قیمت پایین می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد که در ادامه برخی از این محله‌ها را خواهید دید.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس واحدهایی است که در آژانس‌های املاک تهران فایل شده و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلفی متفاوت است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

خانه های ارزان

نقلی‌های ارزان قیمت پایتخت
یک واحد 45 متری و 15 سال ساخت در آذربایجان متری 20 میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 39 متری و 8 سال ساخت در بریانک متری 23 میلیون توامن قیمت‌گذاری شد. محله‌های منطقه 10 از جمله محله‌هایی است که می‌توان واحدهایی با قیمت ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در آن یافت.

یک دستگاه آپارتمان 41 متری و 5 سال ساخت در استاد معین متری 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت خانه‌ای 45متری و 9 ساله در پیروزی 24 میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد. برای خرید خانه‌ای 50 متری و نوساز در جوادیه باید 16میلیون تومان برای هر متر مربع پرداخت کرد.

تولید دارو یکی از محله‌های تهران در منطقه 18 شهرداری است؛ این منطقه ارزان‌ترین منطقه تهران در خرید و فروش مسکن به شمار می‌آید. خانه‌ای 43 متری و 16 ساله در محله تولید دارو با قیمت 13 میلیون تومان در هر متر مربع فروخته می‌شود. برای خرید یک خانه 47 متری و 6 سال ساخت در ارامنه نیز  19میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع مورد نیاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *