چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۹

انفجار دوباره در کابل/ ۱۲ نفر به شهادت رسیدند

جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 763351
پلیس کابل اعلام کرد که در پی انفجاری در مسجدی در شهرستان «شکردره» این ولایت ۱۲ نفر از جمله امام جماعت کشته و بیش از ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.
انفجار دوباره در کابل/ ۱۲ نفر به شهادت رسیدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پلیس کابل اعلام کرد که در پی انفجاری در مسجدی در شهرستان «شکردره» این ولایت ۱۲ نفر از جمله امام جماعت کشته و بیش از ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس کابل، این انفجار ظهر امروز (جمعه) در هنگام برپایی نماز جمعه در مسجد «حاجی بخشی» در منطقه قلعه مرادبیک شهرستان شکردره رخ داده است.

«فردوس فرامرز» سخنگوی پولیس کابل در این باره گفت: در این انفجار «مفتی نعمان» امام جمعه مسجد با ۱۱ نمارگزار کشته شده‌ است و بیش از ۱۵ نمازگزار دیگر زخمی شدند.

 
 
مسوولیت انفجار را تاکنون فرد و یا گروهی بر عهده نگرفته است.

این انفجار درحالی رخ داده است که طالبان سه روز عید فطر را آتش‌بس اعلام کرده‌اند. اشرف غنی نیز به نیروهای امنیتی و دفاعی  دستور داده که آتش‌بس را رعایت کنند.
برچسب ها: انفجار کابل بمب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا، ناتو و داعش 100 درصد عامل اصلی انفجار بمب در مسجدی در کابل هستند.
Iran, Islamic Republic of
جامعه جهانی برای توقف جنایت‌های آمریکا، ناتو و داعش بسیج شود
United States
چرا همش میندزین گردن امریکا؟؟ داعشم که اویل کارش بود هرروز تو بعداد و شهرهای مختلف بمب میذاشت. تا بعد که روی کار اومد و جنگ شروع شد. اینم داعشه. داره با بمب گذاری ترس رو ایجاد میکنه و یکدفعه رو میاد و حکومت داعش ایجاد خواهد شد. به زودی متطقه ابستن حوادث وحشتناکیه..
Iran, Islamic Republic of
داعش
Sweden
....
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکا در افغانستان تروریسم را افزایش داد.
حضور غرب در افغانستان تروریسم را افزایش داد.
حضور ناتو در افغانستان تروریسم را افزایش داد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از سال 2001 تاکنون به همراه ناتو، ترریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی و در سایه سکوت سازمان های بین المللی، ریشه اصلی مشکلات در افغانستان و منطقه خاورمیانه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس افغانستان از سال 2001 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر کشور افغانستان کوتاهی کردند و هنوز هم کوتاهی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
استانداردهای دوگانه حقوق بشری غرب؛ فرق افغانستان و پاریس در کجاست؟