شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

جزئیات جدید از نظرخواهی حسن خمینی از رهبرانقلاب

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 763223
معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصریح کرد: «نه موافقم ونه مخالف» پاسخی است که داوطلبان ریاست جمهوری با گرایشهای مختلف همواره ازآیت الله خامنه ای شنیده اند.
جزئیات جدید از نظرخواهی حسن خمینی از رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز، مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان درباره کاندیداتوری شخصیت‌ها و نظرخواهی از ایشان نوشت: «نه موافقم ونه مخالف»، پاسخی است که داوطلبان ریاست جمهوری باگرایشهای مختلف همواره ازآیه الله خامنه ای شنیده اند.

وی افزود: اما در این دوره همین پاسخ هم به این تقاضاها داده نشده است، چنانکه به آقای سیدحسن خمینی فرمودند: "نظری نمی دهم" و درپی اصرار وی برای نظر مشورتی، معظم له ارزیابی خود را ابراز کردند.

همچنین وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در این باره نوشت: سیدحسن خمینی به دیدار رهبری می‌روند و بعد از اصرار برای گرفتن نظر ایشان، رهبری می‌گویند که من ورود نمی‌کنم و نفیاً و اثباتاً نظر نمی‌دهم. 

مدیر مسئول روزنامه ابتکار می نویسد: آقای سیدحسن خمینی اصرار می‌کنند و از ایشان می‌پرسند اگر فرزندان خودتان چنین نظری خواستند چه می‌کنید؟ رهبری می‌گویند که در آن صورت فرق می‌کند؛ ایشان می‌گویند فرزندانم بخواهند بیایند منعشان می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
....
Iran, Islamic Republic of
برخی نمیتواند رابطه حسنه رهبری را با حاج حسن آقا تحمل کنند
Iran, Islamic Republic of
الان ۴ سال دکتر محمود احمدی نژاد رو متهم به عدم ولایت پذیری میکنند به بهانه ی این که حرف رهبرو گوش نکرده در انتخابات شرکت کرده. الان رهبری اعلام کردند که هیچگاه کسی رو از شرکت در انتخابات منع نکردند.
کریم
Iran, Islamic Republic of
توصیه رهبر معظم انقلاب به سید حسن خمینی مشفقانه و پدرانه بود.
Romania
احسنت به آسید حسن آقا. ای کاش سایر مسوولین هم مانند ایشان از آقا استفتاء و تبعیت می کردند. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام من و همه مردم عزیزایران پای صندوق های رای حاضرم میشویم .
Iran, Islamic Republic of
چرا متوجه نمی شوید؟ رهبری گفتند به هیچ کس در مورد نامزد شدن چیزی نگفته اند،.....