جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

درخواست معاون سابق قالیباف از حناچی

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 763138
اعضای شورای شهر پنجم تهران در ابتدای آغاز فعالیت خود بارها اعلام کردند که شهرداری تهران نیروی مازاد دارد.
درخواست معاون سابق قالیباف از حناچی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ناصر امانی معاون سابق شهردار تهران، در مورد عملکرد مدیریت شهری تهران در مدت نزدیک به چهار سال گذشته؛ اظهار کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران بزرگترین دستاورد خود را شهر نفروشی اعلام کردند؛ که در این موضوع نیز موفق عمل نکردند و ناکام بودند.

وی افزود: در زمینه حمل و نقل عمومی نیز مدیریت شهری پنجم تهران کارنامه موفقی از خود برجای نگذاشته است،  محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران بارها اعلام کرده است که نتوانستند که در زمینه حمل و نقل عمومی عملکرد مناسبی داشته باشند و به نوعی انتقادات را به سمت دولت کشاندند.

معاون سابق شهردار تهران بیان کرد: موضوع مشخص این است که شورای شهر تهران بدون داشتن عملکرد خاصی و گزارش دادن به مردم در تلاش است که با ارائه گزارشات مبهم و کلی ذهن شهروندان را نسبت به مدیریت قبلی شهری تهران مشوش کند.
امانی بیان کرد: شورای شهر تهران در روزهای نخست عملکرد خود اعلام کرده بود که شهر سوخته را تحویل گرفتند اما حالا باید بگویند چه شهری را تحویل مدیریت بعدی شهری تهران خواهند داد؟

معاون سابق شهردار تهران بیان کرد: اعضای شورای شهر پنجم تهران در ابتدای آغاز فعالیت خود بارها اعلام کردند که شهرداری تهران نیروی مازاد دارد؛ حالا بهتر است که در گزارشات خود بگویند از شهریور سال ۹۶ تا آخر این دوره مدیریت شهری لیست نیروهای اضافه شده  به شهرداری در طول چهار سال را ارائه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همه هزينه و بار اداره كشور و شهر ها بر دوش مردم است و در عوض منافع كشور ذخاير ثروت كشور تو جيب مسئولين و فرزندانشان در داخل و خارج از كشور است ...؟؟!!