چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

ماجرای بنزین ۲۰ هزار تومانی/ دروغی که در آستانه انتخابات منتشر شد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 763106
ویدئویی با عنوان اجرایی شدن طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی درحال دست به دست شدن است که ایده انتخاباتی رامین مهمانپرست هست، نه طرح و مصوبه دولت و مجلس.
به گزارش جهان نيوز، اخیرا شایعه‌ای مبنی بر اجرایی‌شدن طرح افزایش قیمت بنزین به ۲۰ هزار تومان، با استناد به صحبت‌های رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت خارجه کشورمان توسط برخی از رسانه‌های معاند منتشر شده است.

در این شایعه ادعا شده که قیمت بنزین در مرداد آزاد می شود و ۱۵ لیتر بنزین و ۱۵ لیتر گازوئیل به کارت‌ملی افراد بالای ۱۸سال، واریز می‌شود و کارت سوخت قرار است باطل شود.




 
اما واقعیت ماجرا چیست؟!

این موضوع به هیچ وجه در دستور کار دولت و مجلس نیست. فیلم منتشر شده از  رامین مهمانپرست، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است که در تشریح بخشی از طرح‌های انتخاباتی‌اش از آزادسازی قیمت بنزین صحبت کرده و وعده داده اگر رئیس‌جمهور شود، به جای دادن سهمیه به هر خودرو آن را به شهروندان بالای 18 سال تخصیص بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار کار خوبی است . البته باید به تمامی افراد ایرانی باشد مگر افراد زیر 18 سال سوار ماشین نمی شوند و یا افزایش قیمتها مشمول زیر 18 سال نمی شود و یا .......
Iran, Islamic Republic of
خدا به ملت رحم کنه باید از همین شایعات ترسید .