سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

«سرایا القدس» از شهادت ۳عضو ارشد خود خبر داد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب: 763102
پس از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بخش‌های مختلفی از نوار غزه، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه عضو ارشد خود خبر داد.
«سرایا القدس» از شهادت ۳عضو ارشد خود خبر داد
به گزارش جهان نيوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عصر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای از شهادت سه عضو ارشد خود خبر داد.

در بیانیه مذکور ضمن تسلیت شهادت این سه رزمنده، آمده است که «سامح فهیم المملوک»، «کمال تیسیر قریقع» و «محمد یحیی ابوالعطا» در پی حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.
سرایا القدس در این بیانیه همچنین به تل‌آویو هشدار داد که پاسخ ترور این سه رزمنده «سخت» خواهد بود.

پیش از این نیز «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه‌ای در ارتباط با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صادر کرد و از شهادت تعدادی از نیروهای خود خبر داد.

منابع فلسطینی، ساعاتی قبل، گزارش داده بودند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند نقطه را در مناطق مختلفی از نوار غزه هدف حمله قرار دادند.

اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از عصر روز گذشته و پس از هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین تا این لحظه شاهد حملات راکتی گسترده مقاومت بوده است.

این حملات پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *