جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

درخواست تعدادی از روسای شوراهای استان‌های کشور از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 762934
تعدادی از روسای شوراهای استانهای سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار پیگیری برای حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.
درخواست تعدادی از روسای شوراهای استان‌های کشور از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات
به گزارش جهان نيوز، تعدادی از روسای شوراهای استانهای سراسر کشور با توجه به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... موجود در کشور برای بهبود وضعیت فعلی و شکوفایی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به رئیس شورای عالی استانها خواستارپیگیری برای حضور آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

متن این نامه به این شرح است:

ریاست محترم شورای عالی استانها

سلام علیکم

احتراما با توجه به اینکه همه ما باید به عنوان نمایندگان مردم نسبت به سرنوشت کشور اسلامیمان ایران اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و بی تفاوت نسبت به مسائل روز کشور، از جمله انتخابات پیش رو در این برهه از زمان را گناهی نابخشودنی می‌دانیم و با عنایت به اقبال عمومی مردم نسبت به حضرت آیت الله رئیسی و عملکرد ضد فساد ایشان در قوه قضائیه، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم ضمن دعوت از ایشان جهت حضور و نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز اعلام نمایید تا از ایشان مجدانه جهت حضور در این عرصه مهم دعوت و حمایت همه جانبه خود را اعلام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *