پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

حزب الله لبنان ۱۰۰ درصد آماده واکنش است

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 762759
منابع آگاه از آمادگی ۱۰۰ درصدی حزب‌الله در جنوب لبنان هم‌زمان با افزایش تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی و مانوری که قرار است این رژیم برگزار کند، خبر دادند.
حزب الله لبنان ۱۰۰ درصد آماده واکنش است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برخی منابع آگاه فاش کردند، مانور رژیم‌صهیونیستی که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود درباره آن صحبت کرد بسیار خطرناک تلقی می‌شود.

این منابع تصریح کردند، این مانور حاکی از جنگ بزرگی است که در مرزهای جنوبی و شمالی فلسطین اشغالی و در جبهه صحرای سینا و جبهه داخلی صهیونیست‌ها بر رژیم اسرائیل تحمیل می‌شود و این رژیم را در معرض شمار زیادی موشک که از جانب نیروهای محور مقاومت از لبنان، سوریه، یمن، عراق و نوار غزه پرتاب می‌شود، قرار می‌دهد. به ویژه اینکه تحرکات اعتراضی فلسطینیان در کرانه باختری و سایر مناطق فلسطینی در آستانه انفجار است.

منابع مذکور تاکید کردند، رژیم صهیونیستی دو ماه و نیم قبل یک مانور کوچک به مدت 7 روز برگزار کرد؛ اما مانوری که در این مرحله قصد برگزاری آن را دارد از زمان تاریخ تاسیس رژیم جعلی اسرائیل بی‌سابقه بوده است و از این جهت خطرناک تلقی می‌شود.

منابع آگاه لبنانی در عین حال اظهار داشتند که حزب‌الله آمادگی خود را در جنوب از نظر تشکیلات و طبقه بندی‌های نظامی افزایش داده و درصد آمادگی خود را به 100 رسانده است که این امر از زمان جنگ 2006 تاکنون اتفاق نیفتاده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *