سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

پای آرنولد به بدنسازی ایران باز شد +عکس

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 762688
در جریان سفر رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام به تهران، آرنولد توانست سالن برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را تماشا کند.
پای آرنولد به بدنسازی ایران باز شد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در فروردین ماه چند روزی را به دعوت فدراسیون ایران به تهران سفر کرد.

رئیس IFBB در جریان این سفر، اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را هم به تماشا نشست، اما یک اتفاق جالب قبل از شروع این مسابقات در سالن برگزاری رقابت‌ها رخ داد. سانتونخا که قصد بازدید از امکانات سالن را جهت اعطای میزبانی‌های آسیایی و جهانی به ایران داشت، آنقدر تحت تاثیر قرار گرفت که با یک تماس تصویری "آرنولد شوارتزنگر" اسطوره پرورش اندام جهان را هم در جریان سفرش به ایران قرار داد.

رافائل در جریان این تماس تصویری خطاب به آرنولد گفت: من در ایران هستم و اینجا قرار است اولین دوره مسابقات فیتنس برگزار شود. سالن بسیار زیبایی برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شده و ما قصد داریم میزبانی مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۳ را به این کشور اعطا کنیم.



"آرنولد شوارتزنگر" هم با تایید صحبت‌های رئیس IFBB گفت: من در ایران طرفداران زیادی دارم و می‌دانم مردم این کشور عاشق بدنسازی هستند. پیام من را به آن‌ها برسان و بگو که من هم عاشق آن‌ها هستم. من هم امیدوارم ایران میزبانی خوبی از مسابقات جهانی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چاکریم پهلوان آرنولد.... دوستت داریم....
محمد
Iran, Islamic Republic of
چه افتخار بزرگی

خدایا شکرت
در پوست خودم نمیگنجم
با تائید آرلوند تمام تحریمها رفع شد
مرغ شد 5 هزار تومن
Iran, Islamic Republic of
کاش این جناب آرنولد میومد ایران تا برخی حضرات یه چند تا عکس یادگاری برای آلبوم برجامشون با ایشون می گرفتن!!