پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

محاصره خانه عنکبوت

هرمز راسخی
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 762645
رهبری معظم انقلاب بمناسبت روز جهانی قدس سال جاری هم به رویه سالهای گذشته با مردم سخن گفتند و در میان سخنان ایشان به یک کلید واژه جالب در باره رژیم صهیونیستی که پایگاه تروریستی بود اشاره کردند.
جهان نيوز - هرمز راسخی: کسانی که در طول سالیان متمادی همیشه سخنان مقام معظم رهبری را واجد کلید واژه هایی برای درک درست اوضاع و راهبردهای سیاسی کشوردانسته و مستمرا آنرا رصد کرده اند به این نکته اذعان می کنند که همیشه این سخنان در میدان عمل به واقعیت پیوسته و عمل کنندگان به آن را از ورطه انحراف و شکست رهایی بخشیده است .

یادمان نمی رود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از دیداری که با ایشان داشتند هم به این موضوع اشاره کرده و بیان کرده بود: با وجود درایت و هوش رهبری ایران هیچ خطری متوجه ایران نمی شود.من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی ومفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دینی را که شنیده بودم، فهمیدم.

رهبری معظم انقلاب بمناسبت روز جهانی قدس سال جاری هم به رویه سالهای گذشته با مردم سخن گفتند و در میان سخنان ایشان به یک کلید واژه جالب در باره رژیم صهیونیستی که پایگاه تروریستی بود اشاره کردند و رهنمودهایی در این باره ارائه فرمودند.

بکار بردن لفظ پایگاه تروریستی را می توان در این موضوعات مورد بررسی قرار داد البته قطعا می توان خصوصیات دیگری هم بازخوانی کرد که جایش در این مقاله نبوده است:

*پایگاه تروریستی اسرائیل  دارای رژیمی است که برای تعیین محدوده و امنیت خود به اصل دیوار کشی و ایجاد مرزهای امنیتی برای گوشزد به دشمنان خود متکی است لاکن بازهم  احساس امنیت و وجود خطر دائمی را احساس  می کند . لذا قوه قهریه اولین حرف را در سیاست های داخلی ، منطقه ای و جهانی این نوع رژیم ها می زند.

*پایگاه تروریستی اسرائیل  اصولا فاقد نشانه های دمکراسی و مردمسالاری به هر شکلی است. به این معنی که در آن نه رای مردم و نه الگوی مشخصی از دمکراسی های معمول غربی و حتی غیر غربی  جایی نداشته و دمکراسی تسلیحاتی یا سرکوب هر نظر و سخن مخالف با تهدید سلاح های متعارف و غیر متعارف را در دستور کار خود دارد. به عبارت دیگر گلوله حرف اول و آخر را میزند .همه مردم تحت کنترل قرار دارند.

*در رژیم هایی با خصوصیات رژیم صهیونیستی که با غضب و قتل و غارت زمین های دیگر اقوام و ملت ها صورت می گیرد اصل اساسی سیاست داخلی سرکوب مخالفان و در سیاست خارجی در وهله اول یارگیری از حکومت های ضعیف و خود فروخته و در وهله دوم ایجاد و حمایت از جنگهای پیرامونی خود برای بقای سیاسی خویش است.  سرکوب فلسطینیان و حتی یهودیان ضد صهیونیست  در داخل مرزهای اشغالی و جنگهای رخ داده در سوریه و عراق و افغانستان ولیبی و.... مصداق های در دسترس این مدعاهاست.

*ایشان در بخشی از سخنان خویش اینگونه فرمودند: این عبرت‌آموز است که در آن مقطع، هر دو اردوگاه سرمایه‌داری و کمونیسم با قارونهای صهیونیست به هم‌افزایی رسیدند؛ انگلیس اصل توطئه را طرّاحی و پیگیری کرد، سرمایه‌داران صهیونیست اجرای آن را با پول و سلاح بر عهده گرفتند، و شوروی اوّلین دولتی بود که تأسیس دولت نامشروع را به رسمیّت شناخت و انبوه یهودیان را به آنجا اعزام کرد.

این موضوعات مبین این نکته است که این رژیم پروسه شکل گیری و هویت بابی خود را نه در طول زمان و مولفه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی که با حمایت های دولت های استعماری تشکیل شده و بنوعی عقبه  پشتیبانی از استعمارگران می باشد تا در زمانهای مقتضی حرکت های مخالف را با سریعترین زمان سرکوب کنند.

*و بالاخره پنجمین خصوصیت این پایگاه تروریستی موقتی بودن آن است به این معنی که می توان برای آن زمان آغاز و خاتمه را تعریف کرد که نابودی 25 ساله این رژیم که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است بر همین مبنا استوار است.

در نتیجه گیری باید افزود که این پایگاه تروریستی هم در ساختار و هم در رفتار، خانه ای عنکبوتی است که امروز در محاصره انقلاب اسلامی قرار دارد و جواب گلوله هایش را با گلوله خواهد گرفت. تروریست های مختلف منطقه تمام نیازهای خود را مستقیما و یا بواسطه دولت های فاسد عربی از این پایگاه تروریستی تامین می کنند و با نابودی این مرکز وحشت و ترور قطعا منطقه و جهان روی آرامش را خواهد دید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاء الله بزودی نابودی این پایگاه تروریستی را خواهیم دید حالا آژیرها رو دریافت کنن و اعصابشون روبریزه به هم تا بعد!