جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

کرباسچی: حمایت از لاریجانی شایعه است

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 762355
فعلاً حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است، اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود.
کرباسچی: حمایت از لاریجانی شایعه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یک گفتگوی اینستاگرامی در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: تلاش کارگزاران سازندگی این است که در قالب جبهه اصلاحات در انتخابات حضور پیدا کند.

وی در رابطه با احتمال کاندیداتوری ظریف گفت: از تصمیمات اخیر ظریف برای شرکت در انتخابات خبر ندارم؛ برداشت دوستان ما این است که زمینه حضور ظریف در انتخابات وجود دارد.

کرباسچی خاطرنشان کرد: آقای محسن هاشمی آمادگی برای شرکت در انتخابات را دارد،  اما شرطش اجماع احزاب اصلاح‌طلب روی ایشان است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه جبهه اصلاحات در این انتخابات بیش از یک نفر را معرفی نخواهد کرد، در خصوص برخی گفته‌ها مبنی برحمایت کارگزاران سازندگی از لاریجانی گفت: فعلاً حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است، اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: من می‌دانم که خیلی از نیروهای اصولگرا دارند روی یک چهره‌ای که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند، فکر می‌کنند؛ آقای لاریجانی این پتاسیل را دارد. آقای لاریجانی یک سری دشمنان سیاسی قسم خورده دارد؛ می‌خواهند از حضور لاریجانی در انتخابات وحشت بیاندازند.

کرباسچی در خصوص عملکرد دولت روحانی هم گفت: آقای روحانی در دولت اولش موفق بود؛ اگر ترامپ وجود نداشت قطعا شرایط امروز به وجود نمی‌آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.هر روز که می‌گذرد ضعف مدیریتی این دولت بیشتر نمایان می‌شود و ما را رنج می‌دهد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور با قیافه حق به جانب می‌گوید تحریم‌ها علت گرانی است. عرض می‌کنیم اگر دشمنی دشمنان و تحریم‌ها نبود هر فرد ی قادر به تشکیل دولت و اداره کشور بود.
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر اختیار ندارد، چرا دوباره بر سر کار آمد؟.
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر مگر در ابتدای شروع به کار نگفت با کلید تدبیر همه قفل‌ها را باز می‌کند و کاری می‌کند که مردم از گرفتن یارانه انصراف بدهند؟.
Iran, Islamic Republic of
می‌خواستم از دولتمردان درخواست بکنم در مدت باقی‌مانده از عمر دولت روزه سکوت بگیرند و هیچ مصاحبه‌ای نکنند. وقتی حرف می‌زنند وضعیت کشور بدتر می‌شود همان بهتر که حرف نزنند و سکوت اختیار کنند.