کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرباسچی: حمایت از لاریجانی شایعه است

15 ارديبهشت 1400 ساعت 8:22

فعلاً حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است، اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یک گفتگوی اینستاگرامی در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: تلاش کارگزاران سازندگی این است که در قالب جبهه اصلاحات در انتخابات حضور پیدا کند.

وی در رابطه با احتمال کاندیداتوری ظریف گفت: از تصمیمات اخیر ظریف برای شرکت در انتخابات خبر ندارم؛ برداشت دوستان ما این است که زمینه حضور ظریف در انتخابات وجود دارد.

کرباسچی خاطرنشان کرد: آقای محسن هاشمی آمادگی برای شرکت در انتخابات را دارد،  اما شرطش اجماع احزاب اصلاح‌طلب روی ایشان است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه جبهه اصلاحات در این انتخابات بیش از یک نفر را معرفی نخواهد کرد، در خصوص برخی گفته‌ها مبنی برحمایت کارگزاران سازندگی از لاریجانی گفت: فعلاً حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است، اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: من می‌دانم که خیلی از نیروهای اصولگرا دارند روی یک چهره‌ای که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند، فکر می‌کنند؛ آقای لاریجانی این پتاسیل را دارد. آقای لاریجانی یک سری دشمنان سیاسی قسم خورده دارد؛ می‌خواهند از حضور لاریجانی در انتخابات وحشت بیاندازند.

کرباسچی در خصوص عملکرد دولت روحانی هم گفت: آقای روحانی در دولت اولش موفق بود؛ اگر ترامپ وجود نداشت قطعا شرایط امروز به وجود نمی‌آمد.


کد مطلب: 762355

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762355/کرباسچی-حمایت-لاریجانی-شایعه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com