جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمله راکتی به پایگاه آمریکایی عین ‌الاسد

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 762332
منابع خبری عراق از شنیده شدن صدای انفجارهایی از نزدیکی پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق خبر داده‌اند.
حمله راکتی به پایگاه آمریکایی عین ‌الاسد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی العهد عراق اعلام کرد پایگاه هوایی عین الاسد در عراق که متعلق به ارتش آمریکاست مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

کانال خبری صابرین نیوز هم اعلام کرد صدای شماری انفجار در حوالی پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق به گوش می‌رسد که ماهیت آن تاکنون مشخص نشده است. صدای آژیر خطر از پایگاه نظامی عین الاسد به گوش می‌رسد. نیروهای اشغالگر آمریکایی پایگاه عین الاسد را کاملاً بسته‌اند.

مرکز اطلاع ‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر حمله با دو راکت کاتیوشا اعلام کرد که این حمله خسارت‌های مادی و تلفات جانی به همراه نداشته است.
خبرنگار المیادین هم اعلام کرد پایگاه عین الاسد در الانبار عراق با دو راکت کاتیوشا هدف قرار گرفته شده است.

کانال خبری صابرین نیوز پیش از این نیز از حمله به محل تجمع کامیون‌های حامل تجهیزات اشغالگران آمریکایی نزدیک گذرگاه مرزی جریشان در بصره (مرز عراق و کویت) خبر داده بود.
این پایگاه همچنین از حمله راکتی بامداد امروز به بخش آمریکایی پایگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین عراق خبر داده و اعلام کرده بود که این شدیدترین حمله از زمان ترور فرمانده‌هان پیروزی محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش، نیرو‌های امنیتی عراق بعد از گذشت ۵ ساعت از حمله موشکی به محل استقرار شرکت آمریکایی «سالی پورت» در پایگاه بلد، سکوی پرتاب موشک‌ها را یافتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *