سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

باند سارقان کابل کرمان منهدم شد +عکس

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 762299
فرمانده انتظامی شهرستان انار از انهدام باند سارقان سیم و کابل شبکه هوایی توزیع برق این شهرستان خبر داد.
باند سارقان کابل کرمان منهدم شد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، باند ۳ نفره سارقان سیم و کابل شبکه هوایی توزیع برق شهرستان انار با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان منهدم شد.

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه این باند سرقت کابل و سیم شبکه هوایی برق مدت شش ماه در این شهرستان اقدام به سرقت سیم‌های شبکه برق این شهرستان می‌کردند اظهار داشت: این سارقان با سرقت سیم و کابل هوایی خسارت زیادی به شبکه توزیع برق شهرستان انار زدند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی و عملیاتی همکاران ما در پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موفق شدیم این باند سرقت سیم و کابل برق را در شهرستان انار منهدم کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با عنوان اینکه سارقان این باند ۳ نفر هستند که تا کنون به سرقت بیش از ۴ هزار متر سیم و کابل هوایی در این شهرستان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی سیم و کابل سرقت شده تاکنون ۵ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه برابر برآورد کارشناسان اداره برق تا کنون نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان به شبکه هوایی شهرستان انار خسارت وارد شده است افزود: در حال حاضر در حال انجام تحقیقات بعدی هستیم تا اعترافات این سارقان در سایر شهرستان‌ها و کل مجموعه استان انجام شود.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مس خور هستند؟؟