کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باند "یاکوزا" در بهارستان منهدم شد

14 ارديبهشت 1400 ساعت 2:00

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ نفر از برهم‌زنندگان نظم عمومی در بهارستان با نام مستعار "یاکوزا" خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، مهدی سرپناه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری مخلان آسایش مردم اظهار داشت: فردی با عنوان یاکوزا به همراه دو همدست خود که در ماه‌های گذشته در محله سبزدشت بهارستان اقدام به تخریب خودروهای شخصی و اموال مردم می‌کردند، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این افراد پس از قدرت‌نمایی و عربده‌کشی و تخریب اموال مردم متواری شده بودند افزود: 3 نفر از برهم زدگان نظم عمومی جامعه به شهرهای شمالی کشور متواری و پس از رصد اطلاعاتی پلیس و بازگشت به منطقه در دام پلیس گرفتار و دستگیر می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: هیبت پوشالی این اراذل و اوباش در محل وقوع جرم توسط پلیس و در حضور مردم شکسته شد و مردم از پلیس و مأموران سبزپوش قدردانی کردند.

سرپناه با بیان اینکه مردم پس از دستگیری متهمان احساس آرامش کردند گفت: چنگال عدالت و قانون و همچنین تیزبینی و هوشیاری پلیس در جهت حفظ نظم و امنیت جامعه در پشتیبانی از مردم قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است و هر شخصی در هر لباسی بخواهد نظم عمومی جامعه را برهم بزند قطعا با قدرت پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.


کد مطلب: 762292

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762292/باند-یاکوزا-بهارستان-منهدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com