سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۸
۵

شاسی بلند جدید چینی در راه ایران +عکس

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 762269
شاسی بلند SWM X۳ یک خودرو هفت نفره است که با قیمت مناسب وارد بازار چین شده است. نسخه‌های دیگری از این خودرو توسط سیف خودرو وارد بازار ایران شده و ممکن است در چند ماه آینده در ایران هم دیده شود.
شاسی بلند جدید چینی در راه ایران +عکس
به گزارش جهان نيوز، شرکت خودروسازی چینی SWM نسخه جدیدی از شاسی بلند SWM معرفی کرده که به دلیل قیمت پایینی که دارد یک خودرو اقتصادی و خانوادگی نامیده می‌شود.

این خودرو در قالب یک خودروی کراس اوور جمع و جور هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد که می تواند گزینه ای جذاب برای کسانی باشد که یک خانواده پرجمعیت دارند یا به دنبال یک شاسی بلند اقتصادی با فضای داخل کابین مناسب هستند.

SWM با ۱۱۰ اسب بخار
این خودروی کراس اوور هفت سرنشین جمع و جور با همکاری شرکت خودروسازی برلیانس توسعه پیدا کرده است. در بخش فنی این خودرو دو موتور چهار سیلندر ۵.۱ لیتری به کار گرفته شده است. در نسخه جدید، پیشرانه ۵.۱ لیتری تنفس طبیعی بهینه سازی شده و می تواند خروجی قدرت ۱۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۲ نیوتن متری تولید کند.

مثل بیشتر کراس‌اوورهای چینی ، اس دبلیو ام نیز به خوبی تجهیز شده و می توان به امکانات رفاهی مثل نمایشگر ۱۲ اینچی با امکان اتصال به بلوتوث، خوشه ابزار دیجیتالی ۴.۳ اینچی، هشدار خروج از خط، سنسورهای پارک، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک الکترونیکی و سیستم کمک به حرکت در سربالایی اشاره کرد.
 
شاسی بلند چینی

SWM با چه قیمتی وارد بازار می شود؟
قیمت این خودرو ۵۸ هزار و ۸۰۰ یوان است. البته یک نسخه توربوشارژر هم به مشتریان عرضه می شود که ۸۲ هزار و ۹۰۰ یوان قیمت دارد. قیمت هر یوان حدود ۳۶۰۰ تومان است. البته هنوز سیف خودرو درباره عرضه این خودرو و قیمت قطعی این شاسی بلند جدید هیچ خبری منتشر نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
بخرید بیارید این بنجلهای چینی رو.....!!!
Iran, Islamic Republic of
شاسی بلند ۳ ردیف صندلی ۷ نفره با موتور یک ونیم لیتری و ۱۱۰ اسب؟؟؟!!!!! شوخیه؟؟!!! یعنی شاسی بلند ۷ نفره با موتوری بین موتور پراید و پژو ۴۰۵....!!!!!!!!
خسین
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس ای خودرو رو با ۱۱۰ اسب بخار وگیربکس نامشخص نمیخره،فقط به درد پارکینگ میخوره،
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از مدیران ناتوان رو که جوونی ما رو به باد دادند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سلام بر اتاق فکر جهان نیوز
احتمالا رگ غیرتتان باد نمیکند وقتی میبینید جای پولهامون دارند جنس بنجل چینی به ما قالب میکنند؟
شما هم خوب تبلیغ میکنید..