جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

عکس/ ساختمان جدید فدراسیون فوتبال را ببینید

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 762267
فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی دو میلیون یورویی به شستا ساختمان خود را در دادگاه از دست داد و به زودی باید آن را تخلیه کند.
عکس/ ساختمان جدید فدراسیون فوتبال را ببینید
به گزارش جهان نيوز، در آبانماه 97 بود که فدراسیون فوتبال کلنگ ساختمان جدید خود را در کمپ تیم های ملی زد. در مراسمی که شیخ سلمان – رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور داشت. مدیران وقت فدراسیون فوتبال بر این عقیده بودند از آنجایی که عمده فعالیت فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی است بهتر است ساختمان فدراسیون فوتبال هم به این مکان منتقل شود و برای طراحی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال از المان‌های فوتبالی هم بهره گرفته شد. 
 
روزی که ساختمان فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی و در مجاورت ساختمان مهمانسرای شهید رضایی مجد کلنگ زده شد اعلام شد این پروژه در اسفند ماه سال 1400 به پایان می‌رسد اما با گذشت سه سال از مراسم کلنگ زنی این ساختمان هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است و اگر از همین امروز فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد ساخت را آغاز کند دست کم باید سه سال صبر کند تا از ساختمان جدید بهره برداری کند. ساختمانی که قرار شده بود در 15 طبقه و به شکل خاص به بهره برداری برسد. 
 
این اتفاق نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته همانند خیلی از باشگاه‌ها نسبت به ایجاد امکانات سخت افزاری در فوتبال بی توجه بوده و همه درآمدهای این فدراسیون صرف پرداخت دستمزدها و پاداش‌ها شده است. پاداش‌هایی که به بهانه صعود تیم ملی به جام جهانی رئیس هیات فوتبال استان‌ها را هم در بر می‌گرفت. سوال اینجاست اگر در روزهای آتی شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را به فروش بگذارد که این کار را هم خواهد کرد کارمندان فدراسیون فوتبال باید به کجا منتقل شوند؟ به کمپ تیم‌های ملی. البته فدراسیون فوتبال در کمپ تیم‌های ملی دارای ساختمان یک طبقه در مجاورت ساختمان پک (PEC) است. هم اکنون برخی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال در کمپ تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند. از جمله کمیته روابط عمومی، اخلاق، جوانان و ... اما آنچه که مسلم است این ساختمان کوچک نمی‌تواند پذیرای همه‌ی کارمندان فدراسیون فوتبال باشد که تعدادشان هم کم نیست. 

شستا در پی پرداخت قرض دو میلیون دلاری به فدراسیون فوتبال بابت پرداخت دستمزد مارک ویلموتس که آورده‌اش دو باخت در برابر عراق و بحرین بوده و به همین بهانه صعود تیم ملی به جام جهانی سخت شده ساختمان فدراسیون فوتبال را صاحب شده و با اقدامات قضایی صورت گرفته سند تک برگ ساحتمان سئول هم به نام شستا شده است.






مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *