پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

زندگی طیب حاج رضایی سریال می‌شود

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 762252
نگارش طرح اولیه سریال «زنگی» به نویسندگی مجید آسودگان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به پایان رسید.
زندگی طیب حاج رضایی سریال می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نگارش سیناپس اولیه فیلمنامه سریال «زنگی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان با محوریت پرداخت به زندگی طیب حاج رضایی به پایان رسید.

تحقیقات پیرامون ساخت این سریال به همراه یک تیم پژوهشی از سال ۱۳۹۸ آغاز و در ۲ مقطع به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب صورت گرفت و درنهایت، پاییز سال ۱۳۹۹ نگارش طرح این سریال آغاز و اسفند سال گذشته، سیناپس نهایی «زنگی» تحویل گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما شد.

این ملودرام اجتماعی که در اوایل دهه ۴۰ در جنوب شهر تهران سپری می شود در بستر تاریخ، به وقایع آخر زندگی طیب حاج رضایی و افراد تاثیرگذار در آن مقطع می پردازد و به زودی کارگردان این اثر که مجری طرح آن، موسسه فرهنگی هنری وصف صباست نیز مشخص و معرفی خواهد شد.

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: قدم، برای گرفتن انتقام گذشته به سراغ طیب خان می آید اما گرفتار حرمت نون و نمک می شود و سپس دل به دختری می سپارد و در کار عشق نیز از تیغ و خنجر باک نیست ...

 مجید آسودگان فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون است که بیش از این نگارش فیلمنامه آثاری چون سریال «راه و بیراه»، «همه خانواده من»، فیلم سینمایی «حس هفتم» و ... را بر عهده داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مواظب باشیم یک داستان عشقی مسخره ساخته نشه که زندگی این مرد خدایی را درست نشون نده