کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی بهترین کولر گازی های کم مصرف و معتبر

13 ارديبهشت 1400 ساعت 13:47


اگر قصد خرید کولرگازی کم مصرف را دارید و دوست دارید با بهترین کولرهای گازی کم مصرف، برای داشتن تجربه خریدی راحت و دلچسب، آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

در این مطلب، همه آنچه را که باید درباره کولرهای گازی کم مصرف بدانید به همراه معرفی کم مصرف‌ترین کولر های گازی، خدمت شما ارائه می‌شود، با ما همراه باشید.
 

 
 
راهنمای خرید بهترین کولرگازی کم مصرف
پیش از آشنایی با بهترین کولرهای گازی کم مصرف، بهتر است اطلاعاتی پیرامون روش کار کولرهای اینورتر و نحوه تشخیص کولرهای کم مصرف داشته باشید تا یک خرید کولر گازی کم مصرف بی ‌دردسر و عالی را تجربه کنید.

کولر گازی های کم مصرف دارای رده انرژی بسیار مناسبی دارند که باعث میشوند مصرف برق به شدت کاهش پیدا کند، تقریبا تمام کولر گازی های کم مصرف دارای تکنلوژی اینورتر هستند که باعث افزایش طول عمر کولر میشود.
 
روش کار کولر گازی کم مصرف یا اینورتر چگونه است؟
کولرگازی‌های اینورتر یا کم مصرف، با داشتن سیستم کنترل موتور، خروجی کمپرسور را مدیریت می‌کند و با کم و زیاد کردن سرعت موتور، به طرز شگفت انگیزی مصرف برق کولر گازی را کاهش می‌دهد.
 
در کولرگازی کم مصرف مجهز به فناوری اینورتر، به جای خاموش و روشن شدن متدوال کولر، تغییر دمای باد کولر گازی با کم و زیاد شدن قدرت کمپرسور تنظیم می‌شود.
همین خاموش و روشن نشدن متداول کمپرسور کولر گازی، موجب کم مصرف شدن کولر و در نتیجه کاهش مصرف برق، می‌شود.
 
چطور کولر گازی کم مصرف را تشخیص دهیم؟
زمان خرید کولر گازی، برای چک کردن کم مصرف بودن آن، باید برچسب فنی اطلاعات را که روی کولر گازی، چسبانده شده است را بررسی کنید.

برچسب شماره 2 روی کولر گازی، به معنای کولر گازی معمولی است و برچسب شماره 1، به معنای کولر گازی کم مصرف یا اینورتر است.

در فروشگاه های اینترنتی معتبر شما میتوانید لیستی از کولر گازی های کم مصرف را مشاهده و بررسی کنید، یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم خانگی نوین مارکت است که انواع کولر گازی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه میکند، برای مشاهده لیست کولر گازی های کم مصرف اینجا کلیک کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.
 
کولر گازی کم مصرف بهتر است یا کم مصرف؟
بی‌شک، برای صرفه جویی‌ در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها، کولر گازی کم مصرف، خیلی بهتر از کولر گازی معمولی است و بهتر است زمان خرید کولر، به فکر خرید کولر گازی کم مصرف یا اینورتر باشید.
 
کم مصرف‌ترین برندهای کولر گازی کدامند ؟
در ادامه این مطلب، با بهترین برندهای کولرگازی کم مصرف که تا اینجای کار با داشتن رضایت بالا از سوی مشتریان، جزو برترین کولر های گازی کم مصرف، به شمار می روند، آشنا شوید.

. کولر گازی کم مصرف اجنرال
اجنرال، یکی از محبوب‌ترین برندهای کولر گازی کم مصرف است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

این کولر گازی با داشتن تجهیزات فنی بسیار قدرت‌مند و خنک کنندگی فوق‌العاده در رده انرژی A++ ، به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین کولرهای گازی جهان، شناخته شده است.

. کولر گازی کم مصرف ال جی
ال جی، نسل جدید کولر های گازی اینورتر محسوب می‌شود، فرایند تولید کولرهای گازی این برند، زیر نظر بهترین متخصصین، گذرانده شده است و ال جی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا یک کولر گازی کم مصرف عالی محسوب می‌شود.

کولرهای گازی کم مصرف ال جی، با صرفه جویی 73% مصرف انرژی، یک کولرگازی کم مصرف بی‌نظیر، محسوب می‌شود.

برای نمونه کولر گازی 30000 کم مصرف ال جی یکی از محصولاتی میباشد که علاوه بر کم مصرف بودن امکانات بسیار زیادی دارد.

. کولر گازی کم مصرف بوش
کولر گازی بوش، سازگاری زیادی با R410 دارد و یک کولر بی‌نظیر و درجه یک، جهت صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، محسوب می‌شود.

برند بوش با بهره گیری از بهترین قطعات و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، سیستم اینورتر به روز و فوق العاده‌ای دارد و به شدت، مصرف برق کمی دارد.

. کولر گازی کم مصرف سامسونگ
کولر گازی کم مصرف سامسونگ، در قلب کره جنوبی متولد شد و امروزه ده ها شرکت تولید کننده محصولات سرمایشی و گرمایشی، تابعه سامسونگ، در گوشه و کنار جهان مشغول فعالیت هستند.

اگر به دنبال یک کولر گازی کم مصرف عالی، بدون فرسایش با قدرت خنک کنندگی بالا هستید، کولرهای گازی برند سامسونگ را فراموش نکنید.

. کولر گازی کم مصرف گری
شرگت گری، یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محصولات سرمایشی در دنیای امروز است، این شرکت در سال 1991 خلق شد و تا به امروز، تولید کننده بهترین کولرهای گازی کم مصرف است؛ کولرهای گازی کم مصرف گری، علاوه بر ایران، در سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
بهترین کولر گازی کم مصرف یا اینورتر کدام است؟
تمامی برندهای معرفی شده در قسمت بالا، جزو بهترین مارک‌های کولر گازی کم مصرف هستند که شما می‌توانید با خیال راحت، آن‌هارا به عنوان یک کولرگازی کم مصرف، بخرید و هیچ نگرانی بابت پایین بودن کیفیت کولر، نداشته باشید، همچنین ساده ترین راه بررسی برچسب انرژی کولر گازی ها میباشد، حرف A نشان دهنده بهترین حالت مصرف انرژی میباشد ولی با توجه به پیشرفت های تکنلوژی در سال های اخیر رده های انرژی بهتر با اضافه شدن پلاس با همان علامت + در کنار حرف A مشخص میشود که هر چه تعداد این + ها بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بهتر محصول میباشد.
 
چطور کولرگازی کم مصرف (اینورتر) اصل را بخریم؟
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و محبوب شدن روش‌های فروش آنلاین، اسفاده از یک فروشگاه اینترنتی کولرگازی، بهترین روش خرید کولر گازی کم مصرف می‌باشد.
 
کولر گازی کم مصرف، چقدر برق مصرف می‌کند؟
میزان انرژی مصرفی توسط کولر های اینورتر در مناطق مختلف، متفاوت است. اما طبق یک اصل کلی، میزان مصرف برق کولر های کم مصرف در همه مناطق، حدود 1 سوم حالت عادی است.
 
بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کولر گازی کم مصرف
نوین مارکت، با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه فروش کولرهای گازی کم مصرف، معتبرترین فروشگاه اینترنتی کولر گازی است که می‌توانید کولری را که نیاز دارید را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از آن خریداری نمایید.
 
سخن آخر
امروزه با بالا رفتن هزینه‌های وسایل سرمایشی، زمان خرید کولر گازی، حتما باید به کم مصرف بودن آن، دقت کنید؛ با خرید کولرگازی کم مصرف، با پرداخت هزینه‌ کم، یک زندگی راحت‌تر داشته باشید.

در این مقاله، همه آنچه که باید پیش از خرید بهترین کولر کم مصرف بدانید، خدمت شما همراهان گرامی، ارائه شد.

اگر شما نیز قصد خرید یک کولر گازی کم مصرف و باکیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از بین برندهای برتر کولر گازی یعنی (اجنرال، ال جی، بوش، سامسونگ و گری) کولر گازی مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

پیشنهاد می‌شود برای داشتن تجربه خرید راحت و بدون دردسر کولر گازی کم مصرف، سری به وب سایت نوین مارکت بزنید و از بین بهترین کولرها، کولر گازی کم مصرف مد نظرتان را انتخاب کنید و با قیمت مناسب بخرید و لذت ببرید.


کد مطلب: 762242

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762242/معرفی-بهترین-کولر-گازی-های-کم-مصرف-معتبر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com