جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

بایدن در دیدار با رئیس موساد: هنوز فاصله زیادی تا بازگشت به برجام باقی مانده است

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 762176
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» گفت که «هنوز فاصله زیادی تا بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران وجود دارد».
بایدن به رئیس موساد درباره برجام چه گفت؟
به گزارش جهان نيوز، «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از او خواست تا واشنگتن به برجام بازنگردد.

وبگاه خبری «والاه» به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد: جو بایدن در پاسخ به این درخواست کوهن گفت که هنوز فاصله زیادی تا بازگشت به برجام باقی مانده است.

در همین ارتباط، روزنامه جروزالم پست نوشت: جلسه کوهن و بایدن درباره مسائل مربوط به ایران، یک ساعت به طول انجامید و رئیس سازمان سیا نیز در این جلسه حضور داشت.

در همین حال، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد که رئیس موساد در این دیدار به بایدن گفته که «بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران قبل از اصلاح آن، یک اشتباه است».

روزنامه «اسرائیل الیوم» هم اعلام کرد، «یوسی کوهن» رئیس سازمان موساد که به واشنگتن سفر کرده است، روز گذشته در دیدار با بایدن او را در جریان دیدگاه و مواضع تل‌آویو در مخالفت با بازگشت آمریکا به برجام قرار داده است.

این روزنامه افزود: «کوهن برخی خواسته‌های اسرائیل در صورت هرگونه بازگشت آمریکا به برجام را هم به بایدن ارائه داده است».
مرجع : تسنیم
برچسب ها: بایدن موساد برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم که بازگشت واشنگتن به برجام حمایت و استقبال نمی کنیم چون به خاطر که مشکل ما آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره و برجام حل نخواهد شد و حل نمی شود/ آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran, Islamic Republic of
اگر تا پایان دولت روحانی آمریکا به برجام برگشت ، برخی تحریمها برداشته میشود وبرجام کجدار ومریز اجرا میشود ، اگر به دولت اصولگرای آینده بیفته ، حالا حالا ها تحریم هست واحتمالا قطعنامه های شورای امنیت هم بهمراه خواهد آورد.
Iran, Islamic Republic of
اختلاف‌نظرها در مذاکرات وین هنوز حل نشده است..