کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانه کار دانشجویی در منزل

12 ارديبهشت 1400 ساعت 15:17


یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند یک امتیاز مثبت برای دانشجویان محسوب شود داشتن یک کار دانشجویی است، مستقل بودن در دوران دانشجویی و کسب درآمد  در دوران تحصیل می‌تواند برای هر دانشجویی یک ایده‌آل باشد، سوالی که در این مورد مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان به منبع آگهی‌های استخدامی "کار دانشجویی در منزل" دسترسی داشت.



چه کارهایی به عنوان کار دانشجویی در منزل معرفی می‌شوند
یکی از مهمترین شرایطی که مانع از اشتغال دانشجویان در مشاغل دائمی می‌شود، عدم امکان تعیین ساعت کاری برای این افراد است معمولا دانشجویان در طول هفته ساعت‌های زیادی را در دانشگاه می‌گذرانند و به همین دلیل امکان استخدام آنها در مشاغل تمام وقت وجود ندارد، اما بخشی از مشاغل که با عنوان کار دانشجویی از آنها یاد می‌شود امکان انجام به صورت دورکاری یا پاره وقت دارند که برای دانشجویان از هر جهت مناسب است. در این بخش به برخی از این مشاغل اشاره می‌کنیم:

ترجمه
ترجمه یکی از بهترین مشاغلی است که برای دانشجویان مسلط به زبان‌های خارجه می‌تواند منبع درآمد مناسبی باشد، معولا کار ترجمه به صورت دورکاری یا پاره وقت انجام می‌شود.

تولید محتوا
یکی دیگر از مشاغلی که به عنوان کار دانشجویی در منزل می‌توان روی آن حساب کرد تولید محتوا است، این کار نیاز به مهارتهایی چون استعداد نویسندگی، علاقمندی به نگارش، تسلط به دستور زبان فارسی و قواعد دستوری، آشنایی با مباحث سئو، تسلط به جستجو در اینترنت و ... دارد.

تحقیق
بسیاری از مشاغل برای انجام پروژه‌های خود نیاز به تحقیق و بررسی‌های آماری دارند، دانشجویان می‌توانند این تحقیقات را به صورت دورکاری یا به شکل پاره وقت انجام دهند.

تدریس آنلاین
یکی دیگر از مشاغل دانشجویی که دارای درآمد مناسبی هم است تدریس آنلاین است، دانشجویانی که قدرت انتقال مطالب  بالایی دارند می‌توانند با شرکت ها و موسساتی که در زمینه آموزش آنلاین فعالیت دارند همکاری کنند.

ادمین سایت یا شبکه اجتماعی
یکی دیگر از مشاغل دانشجویی که می‌تواند درآمد مناسبی داشته باشد همکاری با پیج‌های کسب و کار و یا سایت‌های مختلف در زمینه ادمین و مدیریت محتوا است.

تایپ در منزل
تایپ در منزل نیز یکی دیگر از مشاغل دانشجویی است که می تواند برای بسیاری از دانشجویان که مهارت خاصی ندارند مورد توجه قرار گیرد. برای این کار کافی است که یک سیستم کامپیوتری در اختیار داشته باشید و مهارت شما در تایپ سریع بالا باشد.
 

درآمد کار دانشجویی در منزل
باید توجه داشت که کار دانشجویی از جمله مشاغلی است که درآمد خیلی بالایی نخواهد داشت چرا که اصولا دانشجویان فرصت کافی برای پرداختن به کار تمام وقت را ندارند، بنابراین کار دانشجویی می‌تواند به مستقل شدن دانشجویان از نظر مالی و یا کمک در پرداخت هزینه‌های تحصیل بی‌انجامد ضمن این که سابقه کاری و کسب مهارت نیز یکی دیگر از جنبه‌های مثبت کار دانشجویی است.

بسیاری از دانشجویان به صورت کارآموز و بدون درآمد در مشاغلی که مرتبط با رشته تحصیلی یا علاقمندی آنها است مشغول به کار می‌شوند تا مهارت و تجربه لازم برای آغاز این شغل در آینده را داشته باشند.

چگونه کار دانشجویی در منزل پیدا کنیم
معمولا در نزدیکی دانشگاه یا خوابگاه‌های دانشجویی اعلامیه های مشاغل دانشجویی دیده می‌شود، اما ممکن است فرصت ارسال یا ثبت رزومه کاری برای اکثر این مشاغل به پایان رسیده و آگهی منقضی شده باشد، همچنین پیدا کردن شغل در روزنامه‌های کثیرالانتشار نیز همانند گذشته نیست و این روزها مورد توجه قرار نمی‌گیرد. بهترین انتخاب برای دستیابی به یک سامانه جامع کار دانشجویی ثبت نام یا ثبت روزمه در سایت‌های کاریابی است، در این گونه سایت‌های کاربر محور عموما یک بخش از طبقه بندی مشاغل، به مشاغل دانشجویی و دورکاری اختصاص دارد، به این ترتیب امکان دیده شدن رزومه کاری  و یا دسترسی به آگهی استخدام‌های روز برای کاربر مهیا است.

به این ترتیب امکان یافتن شغل مورد نظر با توجه با شرایط کاربر در سایت‌های کاریابی آنلاین بالاتر است، روزانه ده‌ها آگهی استخدام پاره وقت، دورکاری یا دانشجویی در این سایت‌ها ثبت می‌شود که ثبت نام در سایت یا ثبت رزومه امکان بهره مندی از این آگهی‌ها را برای دانشجو فراهم می‌کند. ضمن این که آگهی‌ها به صورت تفکیک استانی قرار دارند، به این ترتیب امکان دسترسی به آگهی استخدام‌های بومی در کمترین زمان برای فرد جویای کار فراهم است، به طور مثال برای یک دانشجوی محصل در تهران، پیدا کردن یک آگهی استخدامی مناسب با فرصت ارسال رزومه در بخش " آگهی استخدام امروز تهران" بسیار ساده و سریع است.

جاب یابی سامانه آنلاین کار دانشجویی در منزل
سایت جاب یابی با تلاش برای فراهم کردن بستر تعامل کارفرما و کارجو بدون واسطه، یکی از بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین برای یافتن مشاغل دانشجویی و دسترسی به آگهی‌های استخدامی روز در هر استان و شهرستان است.

ثبت رزومه
ثبت رزومه کاری در جاب یابی این فرصت را برای دانشجویان عزیز فراهم می‌کند تا توسط کارفرمایانی که به دنبال استخدام افراد در مشاغل دورکاری، یا کار دانشجویی در منزل هستند، دیده شده و امکان فعالیت در این بخش برای آنها فراهم شود. همچنین می توانید در بخش آگهی استخدام‌های روز مثلا "آگهی استخدام امروز تهران" تمامی آگهی‌های استخدام تاریخ روز را به تفکیک استان مشاهده نمایید.

برای ثبت سوابق شغلی و مهارت‌های خود میتوانید روی عنوان روبرو کلیک کنید، ثبت رزومه کاری رایگان و حرفه‌ای


کد مطلب: 762146

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/762146/سامانه-کار-دانشجویی-منزل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com