پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سرکوب شدید تظاهرات فلسطینی‌ها در قدس و کرانه‌باختری

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 762060
نظامیان صهیونیست عصر امروز راهپیمایی‌ فلسطینی‌ها در منطقه شیخ جراح قدس و قلقیلیه در کرانه باختری را به شدت سرکوب کردند.
سرکوب شدید تظاهرات فلسطینی‌ها در قدس
به گزارش جهان نيوز، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست عصر امروز شنبه به راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه حمله کردند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب شرکت کنندگان در این راهپیمایی کردند که طی آن شماری به ضرب گلوله زخمی شده و ده‌ها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

این راهپیمایی در اعتراض به ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین و بسته بودن جاده اصلی روستای کفر قدوم (از حدود 18 سال پیش) برگزار شد.
همچنین عصر امروز نظامیان صهیونیست راهپیمایی ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی را سرکوب کردند.

منابع محلی اعلام کردند که ساکنان محله شیخ جراح در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصادره خانه‌های 7 خانواده فلسطینی در این محله و تحویل آن به شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی راهپیمایی کردند.

نظامیان اسرائیلی با حمله به شرکت کنندگان در این راهپیمایی، اقدام به سرکوب و متفرق کردن آنان کردند و 4 جوان فلسطینی را هم بازداشت کردند.
ساکنان محله شیخ جراح خواستار مداخله فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از مصادره خانه‌هایشان شده‌اند.

در جریان این راهپیمایی، نظامیان صهیونیست «عمر ابو سنینه» جوان فلسطینی ساکن قدس را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار داده و او را بازداشت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *