شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۴

سورپرایز عربستانی‌ها برای استقلالی‌ها +عکس

شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 762034
مسئولان عربستانی پس از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی، کیکی را به عنوان شیرینی صعود برای آنها تدارک دیدند.
سورپرایز عربستانی‌ها برای استقلالی‌ها +عکس
به گزارش جهان نيوز، استقلال در دیدار پایانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد با تک گل دیاباته از سد الشرطه عبور کند و با توجه به تساوی الدحیل و الاهلی، شاگردان مجیدی به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.

پس از رسیدن تیم فوتبال استقلال به هتل محل اقامت خود، از طرف فدراسیون فوتبال عربستان کیکی برای تبریک بابت صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده شده بود که استقلالی‌ها با آن عکس یادگاری گرفتند.

الاهلی که میزبانی گروه سوم این رقابت ها را برعهده داشت، خود نتوانست در دیدار پایانی مقابل الدحیل نتیجه لازم را کسب کند و از دور رقابت ها کنار رفت تا تنها استقلال موفق به صعود از این گروه دشوار شود.

عکس استقلال
مرجع : خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر محبت ودوستی بهتر از دشمنی وکینه توزیست.
Iran, Islamic Republic of
عجب ساده ای هستی تو!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
SIAVASH
Iran, Islamic Republic of
بله عربستان و همچنین سیاسیون عربستانی هم ادمهای خیلی بدی نیستند........ تیم والیبال امریکا هم چند سال پیش تو ماه رمضان ایران اومده بودن درحین بازی با ایران که هنوز وقت افطار نشده بود به احترام ورزشکارای ایرانی که شاید روزه هستند هیچکدوم اب نخوردند ولی مگه میشه این چیزها از صداسیما گفته بشه؟؟.