کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازرسی از دفتر رئیس‌جمهور تکذیب شد

10 ارديبهشت 1400 ساعت 17:51

پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی دولت، شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی را به دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه کذب دانست.


به گزارش جهان نیوز، یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی دولت، شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی را به دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه کاملا  کذب و بی اساس دانست و تاکید کرد: این شایعات کذب در ادامه عملیات روانی گسترده رسانه‌های معاند پیرامون سرقت گفت‌وگوهای پروژه تاریخ شفاهی دولت است و هدفی جز تشویش مردم و اختلاف افکنی میان مسئولان نظام ندارد.

بر اساس این گزارش، شایعات کذب منتشر شده در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی به دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجهادامه عملیات روانی گسترده رسانه‌های معاند پیرامون سرقت گفت‌وگوهای پروژه تاریخ شفاهی دولت است و هدفی جز تشویش مردم و اختلاف افکنی میان مسئولان نظام ندارد.

در این گزارش به نقل از منبع آگاه آمده است: با دستور ریاست محترم جمهور مسئولیت پیگیری این پرونده با وزارت اطلاعات است و بدیهی است هرگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه با شفافیت تمام صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 761925

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761925/بازرسی-دفتر-رئیس-جمهور-تکذیب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com