کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است!

10 ارديبهشت 1400 ساعت 14:49


به گزارش جهان نیوز، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «۲ پدیده انتخابات ۱۴۰۰» به قلم «زهرا شجاعی» رئیس مرکز مشارکت امور زنان در دوره خاتمی نوشت: «مصطفی تاج‌زاده در کنار کلاب‌هاوس، دو پدیده مهم و جدیدالورود به عرصه انتخابات کشور هستند که تجربه جدیدی را برای مردم داخل و خارج کشور به ارمغان آورده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «ورود برخی چهره‌ها به ماراتن انتخابات ۱۴۰۰ و اعلام صریح یا ضمنی آنان برای حضور به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، می‌تواند خونی تازه را در رگ‌های جامعه پیش از انتخابات به جریان بیندازد. جدا از شخصیت‌های اصلاح‌طلب یا اصولگرا، که هنوز برای ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی مردد هستند، اعلام کاندیداتوری صریح و شفاف مصطفی تاج‌زاده و صدور بیانیه‌ای سرشار از مفاهیم و واژگانی برخاسته از چهار دهه مطالبات مردم اقشار مختلف، علاوه بر هویداکردن ویژگی‌های شخصیتی تاج‌زاده، تقریبا تمامی معادلات و پیش‌بینی‌های آماری را برهم زده است».

خبرگزاری فارس در مطلبی با عنوان «اشتباهات بزرگ تاجزاده» نوشت: «آقای تاج‌زاده!   شمایی که معتقد بودید و هستید رئیس‌جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری واگذار می شود حال چه شده است که برای نامزدی ریاست جمهوری سر و دست می شکنید؟ ».

در ادامه این مطلب تاکید شد: « مگر شما نبودید که می گفتید «وقتی می دانیم نامزد ها نمی توانند کار مهمی انجام دهند نباید نامزد معرفی کنیم چرا باید آبروی خود را ببریم؟   موقعی باید بیائیم که بتوانیم کاری انجام دهیم ... مشکل این است که انتخابات در شرایط کنونی بی معنا و ریاست جمهوری هیچکاره شده است ... هر که رئیس جمهور شود وضعیت کشور روز به روز بدتر می شود چون دست او بسته است ( ۵ مهر ۱۳۹۹ مصاحبه با انصاف نیوز) آقای تاج زاده!   امروز چه شده است که می خواهید در زمینی بازی کنید که قرار است رئیس جمهور دست و پا بسته انتخاب شود وباز آبروی خود را ببرید؟ ...آقای تاج زاده! شما باید پاسخگوی حمایت بی چون و چرا یتان از آقای روحانی باشید ولی نیستید. بخش زیادی از آنچه در بیانیه خود آورده‌اید و بر آن تاخته‌اید محصول عملکرد رئیس جمهور و دولت مورد حمایت شماست».


کد مطلب: 761914

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761914/تاجزاده-پدیده-انتخابات-۱۴۰۰

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com