کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفدهم رمضان، سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران

ما به زمان ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده‌ایم

10 ارديبهشت 1400 ساعت 14:28

امروز ذهنیت بشر، آماده آن است که بفهمد، بداند و یقین کند که انسان والایی خواهد آمد و بشریت را از زیربارهای ظلم و ستم نجات خواهد داد


گروه فرهنگی جهان نیوز: «ما به زمان ظهور امام زمان ارواحنا فداه، این محبوب حقیقی انسان ها نزدیک شده‌ایم؛ زیرا معرفت ها پیشرفت کرده است.
 
امروز ذهنیت بشر، آماده آن است که بفهمد، بداند و یقین کند که انسان والایی خواهد آمد و بشریت را از زیربارهای ظلم و ستم نجات خواهد داد؛ همان چیزی که همه پیغمبران برای آن تلاش کرده‌اند، همان چیزی که پیغمبر اسلام در آیه قرآن، وعده آن‌را به مردم داده است: «و یضع عنهم اصرهم والاغلال التی کانت علیهم».

دست قدرت الهی به‌وسیله یک انسان عرشی، یک انسان خدایی، یک انسان متّصل به عالم های غیبی، معنوی و عوالمی که برای انسانهای کوته‌نگری مثل ما قابل درک و تشخیص نیست، میتواند این آرزو را برای بشریت برآورده کند. لذا دلها، شوق ها و عشق ها به سمت آن نقطه، متوجّه و روزبه‌روز متوجّه‌تر است.

خیلی از بزرگان ما در همین دوران غیبت، آن عزیز و محبوب دلهای عاشقان و مشتاقان را از نزدیک، زیارت کرده‌اند. بسیاری از نزدیک با او بیعت کرده‌اند. بسیاری از او سخن دلگرم کننده شنیده‌اند. بسیاری از او نوازش دیده‌اند و بسیار دیگری بدون این که او را بشناسند، از او لطف و نوازش و محبّت دیده و او را نشناخته‌اند. در همین جبهه جنگ تحمیلی، جوانانی که در لحظه‌های حسّاس، احساس نورانیت و معنویت کردند، لطفی از غیب به‌سوی دلهای خودشان حس و لمس کردند و نشناختند و نفهمیدند، بسیارند. امروز هم همان‌طور است».

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی
۱۳۷۸/۰۹/۰۳


کد مطلب: 761908

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761908/زمان-ظهور-امام-عج-نزدیک-شده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com