کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشان:

پرسپولیس می‌تواند فینالیست آسیا شود

9 ارديبهشت 1400 ساعت 12:18

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی سرخپوشان با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.


به گزارش جهان نیوز، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد بازی سرخپوشان مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تیم سر حال و خوبی در این دوره از مسابقات است. الریان نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده و تیم خطرناک تری نسبت به بازی رفت این ۲ تیم شده است. ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. پرسپولیس هم مسلما برنامه خاص خودش را در این مسابقه دارد. سرخپوشان تیم بهتری نسبت به الریان هستند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و سرخپوشان بتوانند دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

او در خصوص اینکه ممکن است پرسپولیس صدرنشینی گروه E را از دست دهد تصریح کرد: پرسپولیس در خط میانی و حمله، بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. پرسپولیس نشان داده در خط حمله زهردار است و می‌تواند یقه هر حریفی را بگیرد. اگر سرخپوشان در خط دفاعی انسجام بیشتری داشته باشند و کم اشتباه ظاهر شوند، می‌توانند الریان را از پیش رو بردارند و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنند.

درخشان در مورد اینکه آیا شاگردان گل محمدی می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس پخته‌تر شدند، چون سال‌های زیادی کنار یکدگیر بازی کرده‌اند. پرسپولیس ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و تجربه خوبی از این حیث دارد. اگر بد شانسی گریبان سرخپوشان را نگیرد، پرسپولیس باز هم فینالیست آسیا می‌شود. توانایی بالایی در این تیم می‌بینم.


کد مطلب: 761833

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761833/پرسپولیس-می-تواند-فینالیست-آسیا-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com