کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدف از پخش صوت، کسب آبرو برای برجام بود

9 ارديبهشت 1400 ساعت 6:00

دبیرکل کانون دانشگاه‌های ایران اسلامی با‌ اشاره به هدف از پخش صوت وزیر امور خارجه گفت: هدف از انتشار صوت وزیر امور خارجه کسب آبرو برای برجام بوده است.


به گزارش جهان نیوز، سید محمد حسینی امروز در نشست مجازی سازمان بسیج رسانه گیلان با موضوع مطالبه‌گری انتخاباتی معیارهای انتخاب اصلح با بیان اینکه برنامه استکبار برای نفوذ به کشور غیر قابل کتمان است، اظهار کرد: دشمنان با نفوذی‌های خود درصدد کارشکنی و کم رنگ کردن انتخابات هستند تا به‌ این وسیله به ملت فشار آورند زیرا آنان نمی‌خواهند استکبار به مسیر خود ادامه دهد.

وی یکی از راه‌های شکست استکبار را حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: انتخابات نشان‌دهنده اوج مردم سالاری جمهوری اسلامی بوده و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند استکبار به فشار حداکثری خود ادامه می‌دهند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش جوانان در حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در این هشت سال مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به سر برده و معیشت آنان به سختی گذشت لذا در این شرایط نقش بسیجیان و جوانان در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات بسیار موثر است.

حسینی با انتقاد از تباه‌شدن سرمایه مردم در بورس بیان کرد: مردم به دولت اعتماد و سرمایه خود را در بورس سرمایه‌گذاری کردند در حالی که دولت تدبیری در این خصوص نداشته و مشکلی بر مشکلات مردم افزوده شد ولی اگر مردم صندوق رای قهر کنند مشکل حل نمی‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: متعهد، انقلابی، کارآمد، باانگیزه، روحیه جهادی و بسیجی بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد‌.

دبیرکل کانون دانشگاه‌های ایران اسلامی یکی از دلایل مشکلات کشور را تفکر لیبرالی دانست و افزود: دو جریان اصلی در کشور داریم که همان اصولگرا و اصلاح طلب است و کشور ما بیشتر دست طیفی بوده که تفکر لیبرالی داشته و منافع خود را به مردم ترجیح می‌دهند. 

حسینی با بیان اینکه هدف انتشار صوت وزیر خارجه ایجاد دو گانگی کاذب در کشور بوده است، تصریح کرد: هدف از انتشار صوت وزیر امور خارجه کسب آبرو برای برجام بوده است زیرا سعی دارند میزان پایبندی آمریکا به برجام را بزرگنمایی کنند.

وی عدم اختیار داشتن رئیس جمهور را بی معنی دانست و گفت: اگر رئیس جمهور اختیار ندارد پس چرا برای انتخابات فعالیت می‌کنید و افراد هتاکی که هم نوا با رژیم صهیونیستی و آمریکا صحبت می‌کنند برای پیروزی جریان اصلاح طلب در انتخابات فعالیت دارند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به جمله امام راحل (ره) در خصوص اینکه انقلاب نباید به دست نامحرم بیفتد، بیان کرد: مردم باید رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر را انتخاب کنیم و به فرموده امام که انقلاب دست نامحرم نیفتد توجه کنیم لذا باید از اردوگاه نیروهای انقلاب شخصی را انتخاب کنیم.


کد مطلب: 761793

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761793/هدف-پخش-صوت-کسب-آبرو-برجام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com