کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاسی بلند جدید گریت وال ۸۰۰ معرفی شد

8 ارديبهشت 1400 ساعت 13:33

گریت وال تانک ۸۰۰ در نمایشگاه شانگهای چین معرفی شد. شاسی بلند جدید گریت وال به رولزرویس کولینان شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.


به گزارش جهان نیوز، گروه خودروسازی گریت وال چین اخیرا برند جدید تانک را تاسیس کرد تا بتواند شاسی بلندهای مختلفی را وارد بازار کند و سبد محصولات خود را توسعه دهد. برند جدید گریت وال توانست با عرضه اولین محصول خود یعنی تانک ۳۰۰ خوش بدرخشد و اکنون نیز در نمایشگاه شانگهای چین از محصول جدید خود به نام تانک ۸۰۰ در قالب یک پروتوتایپ نزدیک به تولید پرده برداشت. گریت وال تانک ۸۰۰ بعنوان محصول پرچمدار تانک محسوب می شود و بیانگر توانایی های این برند خواهد بود.

تانک ۸۰۰ از لحاظ طراحی به جلوپنجره بسیار بزرگ، چراغ های جلوی بزرگ و استایلی جعبه ای شکل مجهز شده که در این شاسی بلند لوکس سلطنتی ظاهر بسیار جذابی را بوجود آورده اند. علاوه‌براین ، طراحان با ترکیب رنگ بنفش و طلایی باعث افزایش جذابیت این کانسپت شده‌اند.
 

 
این شاسی بلند چینی از یک موتور ۳ لیتری V۶ بهره می برد که شرکت گریت وال به صورت ویژه آن را توسعه داده است. در کنار این پیشرانه یک سیستم پلاگین هیبریدی نیز قرار خواهد گرفت که باعث افزایش قدرت و بهبود مصرف سوخت خواهد شد. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس ۹ سرعت اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می‌شود.
 
 

تانک ۸۰۰ در کابین همانند رولزرویس کولینان از رو سقفی ستاره ای، درهای جلو و عقب برقی، پرده پنجره های جانبی و صندلی های عقب فرست کلاس بهره می برد. طراحان با استفاده از متریال مرغوب نظیر کریستال، فلز، چوب، چرم و حتی مخمل توانستند ظاهر لوکسی را در کابین این شاسی بلند چینی ایجاد کنند.
 
شرکت گریت وال برای این شاسی بلند جدید خود تکنولوژی خودران سطح سه و سیستم تعلیق تطبیقی برای آفرود نیز در نظر گرفته است. نسخه تولیدی این شاسی بلند از سال ۲۰۲۲ روانه بازار چین خواهد شد.
 


کد مطلب: 761757

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761757/شاسی-بلند-جدید-گریت-وال-۸۰۰-معرفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com