کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پسر کروبی: ۵ روز پیش تر فایل صوتی را داشتم

8 ارديبهشت 1400 ساعت 12:58

محمدتقی کروبی در صفحه اینستاگرامی‌ خود نوشت که من فایل صوتی ظریف را چند روز پیش از انتشار آن در ایران اینترنشنال از طریق یکی از دوستان خارج از کشور دریافت کرده بودم.


به گزارش جهان نیوز، محمدتقی کروبی در صفحه اینستاگرامی‌ خود نوشت که من فایل صوتی ظریف را چند روز پیش از انتشار آن در ایران اینترنشنال از طریق یکی از دوستان خارج از کشور دریافت کرده بودم و با یک روز فاصله همین فایل را از دوست دیگری هم دریافت کردم و متوجه شدم این فایل مثل آب روان در حرکت است و در حال دست به دست شدن میان جمعی از فعالان سیاسی. 

یک روز‌ بعد شنیدم که این فایل صوتی در اختیار چهره‌های شناخته شده و سرشناس اصلاح‌طلب داخل هم قرار گرفته است.

تسنیم عصر امروز در خبری اختصاصی اعلام کرده بود که فایل مذکور در اختیار برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب دست به دست شده و حتی تقی کروبی و حسین کروبی از فرزندان مهدی کروبی ‌نیز مدت‌ها پیش به این فایل صوتی دسترسی پیدا کرده‌اند.

علی ربیعی امروز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه کسانی مسئول لو رفتن فایل صوتی بوده و آیا اعضای دیگری از دولت نیز گفت‌و‌گویشان به سرقت رفته است، گفت: 33 نفر از اعضای دولت در تاریخ شفاهی دولت مشارکت داشتند. 

او توضیحی درباره عوامل انتشار این فایل ارائه نداد اما پیشتر اعلام شده بود که دفتر آشنا و واعظی مسئول این مصاحبه‌ها بودند.

روحانی امروز به وزیر اطلاعات دستور‌ رسیدگی ‌به این اتفاق را داد.


کد مطلب: 761752

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761752/پسر-کروبی-۵-روز-پیش-تر-فایل-صوتی-داشتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com