کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال در آسیا پرسپولیس را شکست می‌دهد

روزنامه خبر ورزشی , 8 ارديبهشت 1400 ساعت 12:52

منصور رشیدی گفت: به نظر من استقلال در مسابقات آسیایی اگه با پرسپولیس روبرو شود حتما برنده خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، منصور رشیدی سنگربان اسبق استقلال و تیم ملی درخصوص احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر احتمال برخورد این دو تیم بالای ۵۰ درصد است. به هر صورت امیدوارم آنها به این زودی در رقابت‌های آسیایی به یکدیگر برخورد نکنند زیرا هم یک سهمیه فوتبالمان زود سوخت می شود و هم برای مدت‌ها شاهد تشنج میان هواداران دو تیم خواهیم بود و تبعات فرهنگی خوبی برای فضای فوتبال نخواهد داشت.

وی ادامه داد: استقلال در صورت رویارویی با پرسپولیس از شرایط بهتری برای کسب پیروزی برخوردار است. این تیم در بازی مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق نشان داد کیفیت بالایی دارد فقط تصمیم گیری برای روز مسابقه و کوچینگ مسائل روحی و روانی اهمیت بالایی در موفقیت این تیم خواهد داشت.

رشیدی درباره عملکرد رشید مظاهری گفت: گل‌های دریافتی این تیم در مسابقات زیاد بوده و طبیعتا این تعداد گل خورده، دروازه بان را تحت فشار قرار خواهد داد. اما یکی از دلایل مهم دریافت گل‌های زیاد شیوه هجومی این تیم است که باعث شده تعداد گل‌های زده از خورده بالاتر باشد. 

وی درباره عملکرد بازیکنان استقلال نیز گفت: رشید مظاهری در کنار فرشید اسماعیلی، محمدنادری و مهدی قایدی عملکرد موثری در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند.

این پیشکسوت با اشاره به عدم حضور مسئولان فدراسیون در مراسم خاکسپاری حمید جاسمیان گفت: هنگام سخنرانی مسئولان مدام بحث احترام و حمایت از پیشکسوتان فوتبال مطرح می شود اما در عمل می بینیم که آقایان برای گرفتن عکس یادگاری با مقامات دولتی چه سرعت عملی دارند اما از ارسال یک بنر تسلیت یا سبد گل برای ابراز همدردی با خانواده ساختار پیشکسوتان و خاک خوردگان فوتبال این مملکت غافل می مانند.


کد مطلب: 761750

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/761750/استقلال-آسیا-پرسپولیس-شکست-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com