سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۱۸

سدان جدید کرمان موتور به تهران آمد +عکس

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 761746
به تازگی تصاویر ارسالی نشان می‌دهد که سدان جدید کرمان موتور به انبار تهران این شرکت آمده و گویا قرار است تا بزودی بررسی‌های عملی جک J۷ یا همان A۵ آغاز شود.
سدان جدید کرمان موتور به تهران آمد +عکس
به گزارش جهان نيوز، سال گذشته تصاویری از حضور جک J۷ در منطقه آزاد ارگ جدید بم منتشر شده بود و حال می‌بینیم که پس از چند ماه، این سدان جدید به انبار مرکزی کرمان موتور آمده است. برای همین احتمال داده می‌شود که مهندسان و مدیران این شرکت، پروژه بررسی J۷ یا همان A۵ را آغاز کرده باشند و بخواهند تا در صورت مثبت بودن نتایج بررسی ها، محصول جدیدی را در کلاس سدان های فست بک و با الگوی مهندسی ناچ بک به بازار عرضه کنند.

حال باید منتظر بود و دید که آیا پس از عرضه جک S۵ فیس لیفت و KMC K۷، نوبت به عرضه سدان A۵ می رسید و یا کرمان موتور مانند جک S۴، پروژه حضور این خودروی جدید را به تعویق می اندازد؟


معرفی جک J۷ ( A۵ )؛ سدان جدید کرمان موتور
جک A۵ یا همان J۷ سدانی در کلاس C است که طراحی فست بک در آن دیده می شود. این خودرو در بازارهای هدف جک با نسخه های مختلف دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود و قیمتی در بازه ۱۳ تا ۱۸ هزار دلار را دارد. A۵ می تواند در برخی نسخه ها خودرویی اقتصادی باشد. اما این امکان وجود دارد تا نسخه های فول آپشن این خودرو را از کمپانی جک خریداری کرد و سطح امکانات بیشتری را بر روی آن نصب نمود.


همچنین این خودرو با کیت بدنه اسپرت هم در بازار چین عرضه می‌شود که تا حدی ظاهر این سدان چینی را تهاجمی‌تر از نسخه‌های عادی می‌کند. بدنه تک رنگ و یا دو رنگ هم در نوع قیمت گذاری جک J۷ یا همان A۵ تاثیر جزئی دارد.


جک اِی ۵ به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مجهز است و ۱۵۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است و حداکثر گشتاور را در بازه ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه ارائه می دهد. بدیهی است که کرمان موتور نسخه اتوماتیک A۵ را به بازار ایران می آورد و خبری از این سدان جک با جعبه دنده ۶ سرعته دستی نخواهد بود.


جک A۵ در نسخه اتوماتیک به جعبه دنده CVT مجهز است که توان پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند. کمپانی سازنده این خودرو می گوید که جعبه دنده پیوسته A۵ نسل سوم CVT ها به حساب می آید و حساسیت و سرعت عمل بیشتری نسبت به جعبه دنده های CVT نسل دوم دارد. این جعبه دنده قابلیت تعویض دنده مصنوعی را به راننده می دهد و همچنین حالت اسپرت سیستم انتقال قدرت هم برای جک A۵ یا جک J۷ تعبیه شده است.

بر اساس گزارش اسب بخار، فضای بار این سدان فست بک و چینی در حالت استاندارد ۵۴۰ لیتر است و در حالت جمع شدن صندلی های عقب به ۱۶۵۰ لیتر می رسد. جرم خالص نسخه اتوماتیک و فول آپشن سدان جدید کرمان موتور، ۱۴۴۰ کیلوگرم است. در جک J۷ می توان امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی عمودی، دوربین پارک ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، درِ صندوق برقی، سیستم کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، فناوری LED کاسه چراغ ها، جلو آمپر تمام دیجیتال، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سانروف و… را سفارش گذاری کرد.
https://jahannews.com/vdci5zayqt1aqy2.cbct.html
jahannews.com/vdci5zayqt1aqy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
اگه مثل جی5 باشه عالیه
Iran, Islamic Republic of
میخرم.... موتوری از پژو پرشیا ۴۰ اسب قوی تر است...
پیمان
Iran, Islamic Republic of
از دنا توربو ایرانی، ۲۰ اسب ضعیف تر!
البته اسباش ژاپنی اصیلن
Iran, Islamic Republic of
چن تومنه؟
Iran, Islamic Republic of
سلام من خریدارم هرکس دارد بهتر از این ماشین های ایرانی است
Iran, Islamic Republic of
پولداری ها
رضا بهلولی
Russian Federation
من دونم که پیام من ممکن نزنید هر موقع از سامانه شرکت زنگ می زنند از بگوید ماشین شما خیلی خوبه تا آخر کوش می دهند ولی‌اگر بگوید ماشین شما ایراد دارد قطع می کنند عجب شرکتی هستید ضمنا شما که دارید واردات میکنید دولت چرا به شما اجازه میدهد ماشینی وارد کنید که بنزین 12لیتر در 100کیلو متر مصرف می کنند؟ شما خودتان انصاف داشته باشید ماشین خوبی وارد کنید ضمنا در کشورهای دیگه ماشین این قیمت نیست سازنده
Iran, Islamic Republic of
فقط چین به اینها ماشین میده!!!تحریمیم!!! میفهمی؟؟!!! تحریم!!!
آرمین
Iran, Islamic Republic of
بین داشبورد و ظاهر خودرو سنخیتی وجود نداره داشبورد به نظر میرسه متعلق به یک خودرو دهه ۸۰ میلادی است!
امیر
Iran, Islamic Republic of
کرمان خودرو ی گران فروش ... است فقط زمان دوو سیلو خوب بود بعدان واقعا ی گران فروش شد.
Iran, Islamic Republic of
ظالمتر از خودرو سازها ی ایران وجود ندارد خدا ازشون نگذره.
رامین
Iran, Islamic Republic of
ماشین های چینی هموشون کپی برداری شدن،بیشتر از ماشین های ایتالیایی و امریکایی
محمد
Iran, Islamic Republic of
پیشرفت عجیب چینی ها در خودرو سازی و ما هم هر سال دریغ از پارسال
Romania
1.5 لیتری خیلی کم نیست ؟ .
وحید
Iran, Islamic Republic of
بله این همون ماشینهای چینیه که قبلا احتمال میدادیم یه روز آرزو بشن برامون وخیلی زود شد
یا ماشین سوار نمیشم
اگر پول داشتم فقط ماشین ژاپنی تویوتا نیسان ویا فرانسوی ویا کره ای میخرم
این ماشینهای چینی هیچ ارزشی ندارن
Iran, Islamic Republic of
..